Ja,og det får meg til å rett og slett revurdere fremtidige oppdateringerer. Er stort sett kun "big fixes" og litt småtteri for oss ned tilårskomne biler. Skal de introdusere slike bugs er det ikke verdt risikoen.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Mobileum på lørdag 06. april 2024, klokken 18:34Hvis du får feilmeldinger er vel neppe dette løsningen:
Hvis du ikke vil at luftfjæring skal heves automatisk på et sted, trykker du for å fjerne merket for "Hev alltid på dette stedet" i popup-vinduet som vises når du ankommer et lagret sted.
Eller prøve å slette profilen din.
ps. Kan ikke se at noen av feilmeldingene har noe med luftfjæring å gjøre.
Sitat fra: Mobileum på lørdag 06. april 2024, klokken 18:09Mulig ikke skuddblink, men har du slettet alle lagrede steder?Nei hvor gjør jeg dette? Slettet de lokale. Kjørte en Power off uten hell her nå. Ikke mulig å aktivere Jackmode,bortsett fra via "Very High" av og til. Fikk den til medium nå ved å trykke på Low. Helt tullerusk. Får holde den på medium.På service alerts er PM_w041 og THC_d0018_activeaero.
Sitat fra: RJK på onsdag 03. april 2024, klokken 01:06Registrert meg, og gitt en stemme til min hjemby, den i Hamar samt lagt inn forslag på Charlotteberg shoppingsenter og Nordbysenteret, begge i Sverige.
Vet Nordby blir litt vel nært den i Strömstad, men er jo mange som handler på disse stedene som gjerne vil ha en SuC-stasjon å lade på mens man er innom på shopping!
Begge steder trenger dog mere AC/destinasjonslading, som er å foretrekke, da man gjerne er innom for mer enn en halvtime om gangen! Men rekker nå å få handla polvarene før man bør flytte bilen for nyankomne!
Sitat fra: RJK på mandag 16. oktober 2023, klokken 23:18Er vel fort bare 100 kWh-batterier de bruker, bl.a. pga at 85 kWh-batteriene ikke har vært likle gode som de burde være.
Men Tesla SW-begrenser de til samme størrelse som bilen opprinnelig hadde, noe som gjør at man gjerne vinner litt på ladehastighet, og kan gjerne lade oftere til 100 %, da det ikke faktisk er 100 %, bare av det tilgjengelige. Så ligger det en skjult buffer på toppen.
Virker som noen og får spørsmålet om de vil betale for å låse opp resterende, men tror det er litt varierende hvor mange som faktisk får spørsmålet.
Sammenlignet med en del andre produsenter, så er jo disse batteriene endel større, noe som selvsagt vil slå ut på totalprisen. Hvordan de ligger prismessig når man deler prisen på antall kWh man har tilgjengelig for bruk, så kan det hende dette kommer bedre ut enn endel konkurrenter.
Husk og at på TMS/TMX er det 2170 med NCM, mens mange andre bruker LFP, som nok og har betydning på prisen.
Sitat fra: slinnings på tirsdag 26. september 2023, klokken 09:28Hvor gamle Model S modeller bør reseales, hvis det ikke er gjort tidligere? Jeg har en 70D fra 2017. Hvis garanti er utløpt, må man dekke det selv?
Sitat fra: geear på mandag 28. august 2023, klokken 09:54Tesla vant, så da er det opp til de som tapte å eventuelt anke. Ser ut som ankefristen har gått ut, så da er spørsmålet om det er anket. Hvis ikke er dommen rettskraftig og saken er ferdig uten noe forlik og NDA...