Som dere ser i signaturen så har jeg vært gjennom mye forskjellig av elbiler siden min første Think.
Men nå endte jeg jammen opp med å selge både Tesla Roadster og Rav4EV'n, og sitter nå kun igjen med en 2011 C-Zero.
Den har stått ensom og forlatt i garasjen siste 2 år uten å bli brukt, med untak av en tur for eukontroll.
Med knappe 23.000 km på telleren så skal den nå kjørt seg som hverdagshest.
Ble litt kranglete start,
12 volt batteriet var dødt, men jammen kom det til live etter litt omsorg.
Måtte spandere på den nye sommerdekk, siden de som stod på var orginale og dermed 9 år gamle.
Radioen "måtte" byttes til en jeg hadde liggende siden jeg ikke fant låsekoden (før etter at den var byttet).
Og jammen røyk garasjeport vaieren når jeg skulle ha første kjøretur
Nå har jeg brukt den som i ett par uker og jeg storkoser meg med denne geniale bybilen. Hvorfor har jeg ikke gjort dette før?
Eneste problemet er å få transportert med seg det elektriske surfebrettet... Kan man ha takbøyler?
Men nå endte jeg jammen opp med å selge både Tesla Roadster og Rav4EV'n, og sitter nå kun igjen med en 2011 C-Zero.
Den har stått ensom og forlatt i garasjen siste 2 år uten å bli brukt, med untak av en tur for eukontroll.
Med knappe 23.000 km på telleren så skal den nå kjørt seg som hverdagshest.
Ble litt kranglete start,
12 volt batteriet var dødt, men jammen kom det til live etter litt omsorg.
Måtte spandere på den nye sommerdekk, siden de som stod på var orginale og dermed 9 år gamle.
Radioen "måtte" byttes til en jeg hadde liggende siden jeg ikke fant låsekoden (før etter at den var byttet).
Og jammen røyk garasjeport vaieren når jeg skulle ha første kjøretur
Nå har jeg brukt den som i ett par uker og jeg storkoser meg med denne geniale bybilen. Hvorfor har jeg ikke gjort dette før?
Eneste problemet er å få transportert med seg det elektriske surfebrettet... Kan man ha takbøyler?