meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - mokle

#1
Lading av Tesla / Sv: Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?
tirsdag 18. september 2018, klokken 23:52
Tippar det ikkje har skjedd anna enn at litt utstyr er levert. Sikkert bestilt med leveringsdato for lenge sidan. Planlagt igangsetting var vel opprinneleg 15. august. Kan nok ikkje begynne å grave, dvs bygge, før alt er godkjent. Her er det snakk om reguleringsendring/unntak og då kan det dessverre ta tid. Spesielt når naboane har merknader.
Mvh pessimisten - som har venta LENGE app akkurat denne SuC.
#2
Lading av Tesla / Sv: Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?
onsdag 12. september 2018, klokken 00:47
Kryssar alle fingrar for disp og hurtig byggeprosess. Men fryktar at dette må innom Fylkesmannen og dermed også diverse klagefristar.

Ville begynt å sjå på alternativ lokalisering på Seljestad, feks ved Solfonn Kafe. Open i sesong. Det fins uansett ingen servicepunkt i denne delen av Odda kommune som har døgnopen/gode opningstider. Lading viktigare enn mat?
#3
Lading av Tesla / Sv: Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?
lørdag 08. september 2018, klokken 01:24
Men Røldal då, folkens.. stille i kommunens saksmappe. Nokon som ser noko andre stader? Trur vi at dei får disp frå reguleringsplanen?
#4
Lading av Tesla / Sv: Detektivarbeid: Finne fremtidige Superchargers?
torsdag 06. september 2018, klokken 01:06
Har tipsa dei om YX på Ryfoss. Litt rart at det er ingenting på E16 mellom Aurland og Nes. Er nødvendig for aksen Lillehammer-Vestlandet og Valdresflye. Har kjørt 85D frå Aurland til Dombås. Det er 330 km og går fint. Men med X75 og mulegens S75 er det i grenseland, i alle fall rett etter vegen opnar i april og rett før den vinterstenges. Kald strekning.
Så Ryfoss hadde vore perfekt. Fagernes vil kun hjelpe på E16-trafikken, pluss litt til Beitostølen frå aust, men Beitostølen er eigentleg innanfor rekkevidde utan SuC på Fagernes.
#5
Uansett bra at det endeleg skjer noko i Røldal. Veldig viktig SuC for vest-->fjell/aust. Kanskje det er samme eigar på 30/185 som på området nord for Røldal der det låg ein YX/Texaco før. Dei hadde uansett måtte flytte SuC ifbm anleggsarbeidet der, så då kan dei like gjerne ha ein fullt operativ SuC i Håradalen til gamlevegen stenger og nyevegen opnar - ein eller annan gong i framtida..

Men: kor finn de informasjonen om dette? Kommunen? Postlista? Kartverket? Lenke til dokument?
#6
Model S 2013 - 2022 / Sv: Varmeapparatets (dis)funksjon etter v7.0
lørdag 16. januar 2016, klokken 07:36
På Tesla Bergen sier de klimaanlegget nå varmer opp hele kupeen til forskjell fra før 7.0. De anbefalte å sette det på 24-25-grader. Det hjelper i alle fall her hos meg.
#7
Model S 2013 - 2022 / Sv: Firmware 6.2
lørdag 30. mai 2015, klokken 21:22
Håpar navigasjonen vert forbetra fleire hakk. Han foreslår kun voldsomme omvegar og det er ikkje muleg å velge andre ruter enn den eine han foreslår. Steinalderopplegg i framtidsbilen:-)
#8
Model S 2013 - 2022 / Sv: Adaptive CruiseControl DISABLED
mandag 30. mars 2015, klokken 12:19
Opplevde det samme to ganger på langtur med ny S85D i går. Men etter å ha kjørt manuelt i 20-30 sekunder, dvs bremset og gasset litt, så var det mulig å sette på TACC igjen. Jeg landa på at den kobla ut av safety-grunner, at den hadde vært på for lenge; "vennligst kjør et lite stykke selv nå".
#10
Planlagt utlevering torsdag 26. i Bergen, ikke hørt noe om forsinkelse. Fikk tildelt EL43XXX i går. Det betyr at den er fortollet. Og at den ikke er om bord i en båt..
#11
Sitat fra: joda på onsdag 18. mars 2015, klokken 18:03
Så var det endelig min tur!!  ;D

Telefon fra Tesla med beskjed om at jeg kunne få bilen Fredag 27/3... (Bergen)

Ja, da var vi på samme båt:-) De kommer til Bergen mandag kveld..
#12
Telefon fra DS i dag, levering 26. mars i Bergen. I transit ca 21. feb.
#13
Liker å tro at bilen er på vei i denne vehicle carrieren, forlot Baltimore på lørdag med destinasjon Antwerpen..

http://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:455931/mmsi:369327000/vessel:FREEDOM

#14
Noen som vet hvilken kai/by bilene sendes fra? Vet vi hva bilfrakteskipene heter? Hadde vært moro å følge skipet på Marine Traffic...

(Jeg fikk også endret levering fra april til sent mars nå)
#15
Ingen respons på forrige post, men her er resultatet av Bergen-Hovden-Bergen med ski på taket i vinterferien:

Noterte ikkje prosentnivå heile vegen opp, men:

Bergen 100%
Norheimsund 32% (77km, ca 0-2 grader full bil)
Hurtiglading

Norheimsund 85%
Via Jondal til Odda 40% (45 km, ca 0-2 grader full bil)

Odda 89%
Røldal 32% (45 km, lang stigning, -2-0 grader, full bil)

Røldal 96%
Hytta 10 km sør for Hovden: 13% (93 km, over Haukelifjell, -4 grader, køyrde på B og Eco, klima påm 16 grader og åleine i bilen (resten var plassert i og køyrd i forvegen i fossilbil som møtte oss i Røldal)

RETUR (noterte fleire punkt for dei som er interessert). Framleis ski på taket, denne gong full bil heile vegen, køyrde i B-modu på ECO heile vegen:

Hytta/Hovden: 99%
Haukeligrend: 68%
Topp Vågslidtunnel: 30% (slapseføre opp dit)
Inn Haukelitunnel: 20%
Ut Haukelitunnel: 14%
Røldal: 18%
---Hurtiglading---
Røldal 89%
Øverst Seljestad (mellom tunnelane): 65%
Odda: 60%
---Hurtiglading---
Odda: 89%
Jondal: 58%
Norheimsund: 44%
---Hurtiglading---
Norheimsund: 90%
Øverst Tokagjelet: 74%
Øverst Kvamskogen: 67%
Bjørkheim: 63%
Trengereid: 52%

Hadde ikkje trengt ladestopp i Odda på veg heim - god lærdom.
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA