Fra livsfarlig dødsfelle til klassen beste
For min del bytter jeg gjerne bort disse to ekstra stjernene mot hengerfeste.
For min del bytter jeg gjerne bort disse to ekstra stjernene mot hengerfeste.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: kakraemer på onsdag 28. mai 2014, klokken 10:09Fotstyrt parkeringsbrems?
Den gamle modellen har alt som er opplistet under Acenta: http://www.nissan.no/etc/medialib/nissaneu/_NO_no/_Other_pdf/_pricelists.Par.72273.File.dat/LEAF_Kundeprisliste__29-04-14_0497.pdf
Sitat fra: emil på onsdag 28. mai 2014, klokken 08:53Med euro Acenta kom vel varmepumpe, fjerning av bjelke i bagasjerom, 25km lenger teoretisk rekkevidde og ikke minst mørkt interiør + en rekke mindre endringer. Slik jeg ser det, er det mer redelig og sammenligne gen1 med dagens Visia.Sitat fra: elektrolux på onsdag 28. mai 2014, klokken 08:30Sitat fra: smaug01 på tirsdag 27. mai 2014, klokken 19:16
For en som det ikke ringen en bjelle når han hører japan Leaf, hva betyr det? Hvor mange varianter av denne bilen er det egentlig?
Hva er det som skiller Teckna fra Acenta, Euro Leaf og Japan Leaf? 1 og andre generasjon?
Forskjellene på dagen Leaf (euro) ser du enklest på nissans nettsider. Og hvis vi holder oss til biler solgt nye i Norge var det vel kun et utstyrsnivå på japan-leaf og den kan vel forsåvidt sammenlignes med Acenta og den som ble solgt som SL i USA fra 2012 (hurtiglader, ryggekamera, solcelle, batterivarmer mm.)
Sitat fra: Balrog på fredag 31. januar 2014, klokken 18:17
OT: Og til dere som har ny Leaf: Det er bare et tidsspørsmål før også din kommer til å knirke som Erna Solberg i en gammel trestige.