Jeg har nå hatt bilen på etterkontroll hos et annet verksted og tok med skivene for å få de vurdert. Tilbakemeldingen var at en av skivene begynte å bli litt slitt og få litt kant. De ville ikke underkjent de pågrunn av rust, men at kanten var litt i grenseland. Sannsynligvis ville de bli godkjent.
Når det gjelder wire til parkeringsbrems er det slik jeg forstår det noe med innfesting eller strømpe. Verkstedet rådførte seg med SVV og bilen ble underkjent på nytt. Garantien er gått ut, så har reklamert mot selger og kommet til enighet. Wire er utsolgt i Europa og det er 3-5 ukers leveringstid.
Jeg kommer ikke til å bruker Birger N. Haug igjen, men til deres forsvar var ikke vurderingene deres helt på jordet allikevel. Bremsene byttet jeg selv, klosser og skiver kom på ca 2000 og wire kommer på litt over 3000, så da ble det ihvertfall billigere enn først forespeilet.
Dere som bruker zink, sprayes det overalt på skiver og klosser?
Sent fra min ONEPLUS A3003 via Tapatalk
Når det gjelder wire til parkeringsbrems er det slik jeg forstår det noe med innfesting eller strømpe. Verkstedet rådførte seg med SVV og bilen ble underkjent på nytt. Garantien er gått ut, så har reklamert mot selger og kommet til enighet. Wire er utsolgt i Europa og det er 3-5 ukers leveringstid.
Jeg kommer ikke til å bruker Birger N. Haug igjen, men til deres forsvar var ikke vurderingene deres helt på jordet allikevel. Bremsene byttet jeg selv, klosser og skiver kom på ca 2000 og wire kommer på litt over 3000, så da ble det ihvertfall billigere enn først forespeilet.
Dere som bruker zink, sprayes det overalt på skiver og klosser?
Sent fra min ONEPLUS A3003 via Tapatalk