meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - NetromB

#1
Hyundai Ioniq 5 / Timeteller
mandag 03. november 2025, klokken 22:37
Min Ioniq 5 passerte i dag 47000 km. Da jeg så på akkumulert distanse og forbruk etc., la jeg merke til at timeteller sto på 999 timer og 59 minutter. Slik kan den ha stått i lang tid, da jeg sjeldent ser på akkumulerte tall. Den går altså ikke til 1000 timer eller begynner på nytt på 000,00. Noen som har opplevd det samme, og hvordan fikses dette.
#2
SKAL kjølevæsken på driftsbatteriet skiftes etter 4 år?, eller skal den kontrolleres og EVENTUELT skiftes?
#3
Hyundai Ioniq 5 / Sv: Adaptiv cruise
onsdag 31. januar 2024, klokken 17:10
Jeg opplever noe lignende på E18 sørover, før første avkjøring til Horten. Der er det 110 km/t, men bilen senker farten til 90 km/t og øker igjen etter å ha passert. Cruise kontroll slår seg ikke av.
Det var skiltet 90 km/t ifbm anleggsarbeider der for noen år siden Skiltene er fjernet.
#4
Hyundai Ioniq 5 / Sv: Motor på oppgradert IONIQ 5
mandag 19. juni 2023, klokken 18:27
Etter hva jeg forstår, blandes begrepene kW og HK.
1 hk = 0,745699872 W
1000 W (1kW) / 0,745699872 = 134,102 HK
2300 W (2,3 kW) / 0,74567 = 308,44 HK
#5
Hyundai Ioniq 5 / Sv: Forvarming batteri 2022 modell
onsdag 14. september 2022, klokken 10:30
Det er riktig. E-post kom i dag. En oppdatering hos autorisert forhandler må til (ikke knyttet til OTA systemet). Kostnadsfritt på vanlig service, eller mot betaling hos autorisert forhandler omgående. Selve programvaren er gratis.
#6
Hyundai Ioniq 5 / Sv: Er Ioniq dyr å forsikre?
lørdag 07. mai 2022, klokken 00:18
Jeg vil si nei! Da jeg skiftet til Ioniq5, skiftet jeg fra If til Storebrand alle forsikringer. Rabatt for medlem i Huseierne. Pris kr.832 / mnd. inkl. Trafikkforsikr. Høsten 2021. Det har økt litt nå. 12000 km/år. 75% bonus.
#7
Hyundai Ioniq 5 / Sv: Død bil - 12V batteri
torsdag 11. november 2021, klokken 10:46
Dette skjedde meg også. 91% på driftabatteri. Bilen låst opp og passasjer på plass, bilen "igang". Men kunne ikke settes i D eller R. Kun veksle mellom P og N. Bilen lot seg heller ikke "slå av". Hyundai Assistanse hadde ikke løsningen men tilkalte NAF. Sjåføren koplet fra 12V batteriet et minutt, satte på en booster og alt lot seg slå av og på igjen. Forhandler sier 12V batteriet lades når bilen lades, men ikke hver gang.
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA