Sitat fra: Epleskreller på torsdag 20. desember 2012, klokken 20:01
Barneseter mangler :)
Sitat fra: arnejorg1 på torsdag 20. desember 2012, klokken 21:20
Synes det er rart at ikke mange er interessert i superladingtilgang for 60kwt. Det kommer da vel slike stasjoner til Norge? Eller er det noe jeg ikke har får med meg?
Sitat fra: laumb på torsdag 20. desember 2012, klokken 21:56Er det ikke gratis å hurtiglade de fleste plasser?
Personlig heller jeg litt mot å droppe det på 60kwt pakken.
Kun basert på mitt lave behov for langturer og at kostnaden per lading i så tilfelle vil bli voldsomt dyr.
_____
Tapatalkin' from iTalatut.
Sitat fra: Celter på torsdag 20. desember 2012, klokken 20:58
Er det forresten noen som kan si meg forskjellen på metallic og multibelegglakk?
Sitat fra: Lynet på torsdag 20. desember 2012, klokken 22:37
Neste nivå i pris er mattlakk, skjønner ikke de som kjøper det :-\ men smaken er som baken, delt :P
Sitat fra: Jejl på torsdag 20. desember 2012, klokken 22:20Sitat fra: laumb på torsdag 20. desember 2012, klokken 21:56Er det ikke gratis å hurtiglade de fleste plasser?
Personlig heller jeg litt mot å droppe det på 60kwt pakken.
Kun basert på mitt lave behov for langturer og at kostnaden per lading i så tilfelle vil bli voldsomt dyr.
_____
Tapatalkin' from iTalatut.
Tror at bilen vil bli mye mer lettsolgt (og få en høyere pris) hvis den har hurtiglading, hvis du en gang i fremtiden må selge bilen.
Sitat fra: Diablo på fredag 21. desember 2012, klokken 11:28Jeg var bekymret for om 19" ville se smått ut på Model S, men etter at jeg så bilen i virkeligheten var jeg ikke i tvil om at 19" ville holde for meg. 21" løfter selvfølgelig bilen til et nytt nivå, men for min del blir det for mange kompromisser med 21".
21" (når utseendet betyr masse) samt skinn, panoramic, tech, luftfjæring er jo et minimum mener nå jeg :)
Sitat fra: laumb på fredag 21. desember 2012, klokken 14:09
Kan ikke kjøpe ny bil nå til dags uten xenon. Selv om veiene er kjente står ikke elgen og rullatordamene på samme sted hele tiden. Lys er sikkerhetsfunksjon #1 mener jeg, og man kan ikke sette en prislapp annet enn "OK!" på det beste og viktigste sikkerhetsutstyret.
_____
Tapatalkin' from iTalatut.
Sitat fra: jkirkebo på fredag 21. desember 2012, klokken 14:02ENIG
Xenon dyrt å bytte ? Den ene pæra røk på Touranen, jeg kjøpte da to nye Philips pærer fra xenonkungen.se for ca. 900,- inkl. frakt. 900 kroner hver 100kkm er ikke avskrekkende synes nå jeg...
Sitat fra: timingbeltkiller på mandag 24. desember 2012, klokken 11:11Sitat fra: jkirkebo på fredag 21. desember 2012, klokken 14:02ENIG
Xenon dyrt å bytte ? Den ene pæra røk på Touranen, jeg kjøpte da to nye Philips pærer fra xenonkungen.se for ca. 900,- inkl. frakt. 900 kroner hver 100kkm er ikke avskrekkende synes nå jeg...
Har forøvrig trillet 140K med nåværende bil uten skifte.
Noen som vet statistisk levetid på xenon kontra halogen?
Sitat fra: Øyvind.h på søndag 23. desember 2012, klokken 10:56Stemmer det.
FM-båndet slukkes vel tidligst i 2017, ikke om to år?
SitatFins det internett langs det norske (og svenske) vegnettet du kan koble deg på?
Internett-radio har jeg mer tro på enn DAB,
Sitat fra: Lynet på mandag 24. desember 2012, klokken 11:38Giga takk!
En normal xenonpære varer i snitt fire til fem ganger lengre enn hva en normal halogenpære gjør. Det vil si en levetid på ca. 3000 timer. 3000timer x 50km/h = 150 000km.