Elbilforum.no
Bilmerker => BMW => BMW i3 => Emne startet av: Panders på onsdag 01. juni 2022, klokken 14:16
Jeg opplever til stadighet at jeg ikke får kontakt med bilen min via appen. Ser det har vært diskutert tidligere her inne, men nå begynner vel dette å bli høyest aktuelt.
Jeg får kontakt med bilen via appenhjemme og utenfor jobben, men veldig ofte opplever jeg nå at bilen ikke er på nett. Dette gjelder en 2019 i3S 120Ah
Er det sånn å forstå at denne kun går på 3G-nett?
Er det noe fix man kan gjøre i systemet for å kjøre den på 2G evt. eller må den oppgraderes til 4G, og er dette evt en løsning BMW har klar?
Tror fallback til 2G er standard for 3G
i3S har vel også 4G, ikke 3G-modul?
Sitat fra: 1317142119 på torsdag 02. juni 2022, klokken 08:18
i3S har vel også 4G, ikke 3G-modul?
Mener det kom med faceliften på alle i3, kan ta feil men muligens knyttet til Professional skjermvalg...
Edit: LTE kom på LCI