Elbilforum.no

Bilmerker => Volkswagen VW => e-Golf => Emne startet av: fantonsen på torsdag 29. april 2021, klokken 11:49

Tittel: We Connect problem
Skrevet av: fantonsentorsdag 29. april 2021, klokken 11:49
Hei.

Har akkurat kjøpt meg en brukt 2020-modell, og prøver å koble den opp med we-connect (via app). Det har forsåvidt gått bra. Får kontakt med bilen via appen på mobilen.
Men når jeg så logger på min bruker på pc via volkswagen.no, og går inn på min bil der,  så får jeg bare denne feilen:

 [ This attachment cannot be displayed inline in 'Print Page' view ]  

Og problemet er at ingen ting skjer når jeg klikker på "Fullfør profilen din nå", slik at jeg ikke kommer inn på administrering av bilen min der.

Dette er en gammel bruker, da jeg har hatt en tidligere modett for noen år siden, da det het car-net.
Så jeg lurer på om det er min gamle bruker som ikke er helt up to date.

Andre som har sett noe tilsvarende, og hvordan fikk dere løst dette?
Tittel: Sv: We Connect problem
Skrevet av: Dan9xsøndag 09. mai 2021, klokken 13:25
Du kan alltids prøve flere ulike nettlesere å forsøk gjerne fjerning av informasjonskapsler samt hurtiglager. Alternativ to er å ringe Volkswagen å spørre de om hjelp på +49 5361 3793801
Tittel: Sv: We Connect problem
Skrevet av: fantonsentirsdag 11. mai 2021, klokken 11:25
Har forsøkt både Firefox og Chrome, med samme resultat.
Så neste steg blir vel da å kontakte Volkswagen. Men er redd jeg må til Tyskland for å kunne få hjelp til dette. Vi får se...