Elbilforum.no
Bilmerker => Volkswagen VW => ID.3 => Emne startet av: DagRune på lørdag 19. september 2020, klokken 14:12
Har akkurat fått ny ID.3 og prøver å koble opp bilen til We Connect nettverket. I kjent stil: bilen får ikke tilgang. Er det noen som har fått dette til?
Nå håper jeg virkelig at dette kun er en bug. Når jeg testet ID.3 sist uke kunne forhandlern LOVE at det var slutt på tullet mot app nå når nye generasjonen VAG-biler var konstant online og er 100% stabile!!!
Eller ikke..... ;D
Hvis det nevnes server el brukerfeil føreslår jeg at dere rister litt på hodet og gir opp :o
Er det ikke en egen app for ID3?
Mener jeg så det i går når vi logget min datters Egolf på We Connect.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200919/735d3285f3b0f9484ba72edf931d31b3.jpg)
Og det var det!
Du svarte vel deg selv, knut.aulie.
Du har den nyeste (og ufullstendige?) appen nederst.
Det er selve bilen som ikke får tilgang. Det nye er at bilen skal vise en QR-kode som skal scannes i appen. Bilen får ikke kontakt med systemet, og ingen QR-kode kan vises. Resultat blir at appen ikke kan kobles til bilen.
Sitat fra: Amatøren på søndag 20. september 2020, klokken 02:11
Du svarte vel deg selv, knut.aulie.
Du har den nyeste (og ufullstendige?) appen nederst.
Ja
Gikk inn i app store og fikk det bekreftet, og redigerte da posten