Elbilforum.no
Bilmerker => Tesla => Model X 2014 - 2022 => Emne startet av: ksolvik på mandag 04. november 2019, klokken 19:56
Jeg har akkuart kjøpt meg en Tesla, men klarer ikke å sende mail til Tesla for å gi dem informasjon om eierbytte.
Jeg har lastet ned appen, laget meg en konto, det er ok.
Men når jeg skal sende mail til
changeofownershipEU@tesla.com får jeg bare mailen i retur.. Sender jeg til feil adr. ?
Tips ?
Fikk tips om ny adr. nå AccountSupportEMEA@tesla.com -- prøver den :o
Min erfaring: https://elbilforum.no/index.php?topic=35157.msg846028#msg846028
Kopi av førerkort og VIN nummer (se vognkort) med mer, så er din konto aktiv ila 2-3 dager. De er strenge, men det er også en hel del man nyttig man kan gjøre med mobil når din konto er aktiv.
sendes til: ServiceHelpEU@tesla.com
Meld så inn dine familiemedlemmer som igjen får sin egen profil (sete, ratt etc)
Gled dere! Model X er familiebil nr. 1
Sitat fra: Electrified på tirsdag 05. november 2019, klokken 13:42
Meld så inn dine familiemedlemmer som igjen får sin egen profil (sete, ratt etc)
Førerprofiler lager man i bilen. Trenger ikke å melde det til Tesla.
Hei, takk for svar, men når jeg sendte mail til ServiceHelpEU@tesla.com fikk jeg mail i retur.
Fikk dette til svar :
Kan ikke levere meldingen din til ServiceHelpEU@tesla.com.
ServiceHelpEU@tesla.com godtar bare meldinger fra personer i organisasjonen eller på listen over tillatte avsendere, og e-postadressen din står ikke på listen.
Har sendt til AccountSupportEMEA@tesla.com - sendte dette på mandag 4. nov -ikke fått noe svar ennå, men det tar kanskje litt tid ?
Chattet med Tesla og de sa at behandlingstid på dette er 8 uker. De kan snart legge ned serviceapparatet sitt... helt utrolig.
Det tar ikke 8 uker. Her i høst tok det meg bare noen dager.
Er nå fikset.
Jeg gikk inn på Tesla sine sider. Startet en chat- sa jeg hadde sendt en mail til dem og lurte på hvor lang tid det skulle ta.. de sa de hadde mye å gjøre , men skulle fikse det. 10 min etter samtalen var kontoen oppe. :)