Elbilforum.no

Bilmerker => Nissan => Leaf 2018- 40kWt og 62kWt => Emne startet av: Funk Town på lørdag 10. august 2019, klokken 20:09

Tittel: Mistet funksjon i Nissan EV appen?
Skrevet av: Funk Townlørdag 10. august 2019, klokken 20:09
Opp til en stund siden så kunne jeg trykke på en knapp nederst til venstre i Nissan EV appen så kunne jeg se lokasjonen til bilen, her om dagen oppdaget jeg at denne knappen har blitt erstattet med en 'ruteplanlegger' i stedet. Er det en måte å se lokasjonen på bilen nå, eller har de fjernet den funksjonen helt?
Tittel: Sv: Mistet funksjon i Nissan EV appen?
Skrevet av: Leaftekna2018lørdag 10. august 2019, klokken 20:17
Den er fjernet
Tittel: Sv: Mistet funksjon i Nissan EV appen?
Skrevet av: Funk Townlørdag 10. august 2019, klokken 20:25
Fant dette skrivet om noen andre lurte på det samme;
SitatWe are writing to let you know about a change to your NissanConnect EV App.

Due to the ongoing evolution of technology and the regulations that govern our services, we are unable to continue with the 'Find My Car' feature currently offered. As per the terms and conditions of NissanConnect EV, we will terminate 'Find My Car' in 30-days' time from this notification.

However, please be assured that we are always looking for new ways to provide benefits to our customers by enhancing Nissan applications.

If you would like to talk to us about this change in more detail, please contact our customer services team who will be more than happy to help.

Nissan Customer Services: Phone number: 0330 123 1231 Website: https://www.nissan.co.uk/customer-service/contact-us.html