Elbilforum.no
Bilmerker => Leaf 2010-2017 => Nissan => Carwing => Emne startet av: T1 på lørdag 01. juni 2019, klokken 09:31
Har hatt problemer med å logge inn på Nissan Connect EV app'en i flere uker.
Gjelder dette bare meg, eller er det et generelt problem?
Virket fint her i lengre tid nå. Prøv å bytte land ved innlogging, husker ikke helt men det var vel Japan jeg brukte. Står om det i noen andre tråder på forumet og.
Det viste seg at det var abonnementet på Nissan EV Connect som var gått ut på dato (etter tre år). Måtte logge inn på Nissan+You, og fornye abonnementet for nye 36 måneder til kr 0,00.
Får håpe jeg husker hva som var problemet om tre år igjen...
Sitat fra: T1 på mandag 03. juni 2019, klokken 20:15
Det viste seg at det var abonnementet på Nissan EV Connect som var gått ut på dato (etter tre år). Måtte logge inn på Nissan+You, og fornye abonnementet for nye 36 måneder til kr 0,00.
Får håpe jeg husker hva som var problemet om tre år igjen...
Hvor fant du den muligheten hen? Jeg finner det ikke på Carwings sine sider.