Elbilforum.no
Bilmerker => Tesla => Emne startet av: Spiro på onsdag 01. mai 2019, klokken 06:51
Jeg feks har model3 performance 2019 mod som har gått 2000. Samme batteri og merker ikke reduskjon(Det var rart
Jeg har Tesla model s p85 kjørt 146000km om den har byttet batteri før mitt eige, vet jeg ikke. Kjøpte den av Tesla når den var gått 96000km
Merker ikke noe på Typical range :+1:
S85D fra 2015 som har gått 56000km. Har vært litt klabb og babb på verksted, så med km-stand på loaners inkludert hadde vi vært oppe i litt over 60.000km. Hadde lånebil på en bilferie i fjor sommer hvor vi kjørte ca 400 mil bl.a...
X100D levert september 2017. Kjørt 63000 km. (I følge noen halvsenile pensjonerte tyske "forskere" må jeg bytte batteri om drøyt to år og 90000 km til.)
S85 AP1 veteran fra høst 2014 med 142500 km på hjula. Merker ikke noe særlig, bortsett fra at det har vel gått 35-40 tKm i manko på full lading.
Sitat fra: THE på torsdag 02. mai 2019, klokken 08:45
Kjørt 63000 km. (I følge noen halvsenile pensjonerte tyske "forskere" må jeg bytte batteri om drøyt to år og 90000 km til.)
Det er jo et snitt, så du er nok i faresonen allerede, hvis jeg tolker min navnebror fra øst riktig.......
33000km med 13 måneder gammel X75. Hver kilometer har vært en glede!
Jeg pendler ca 22 mil tur/retur to ganger i uken og AP sørger for at jeg er langt mer uthvilt på jobb og hjemme.
Henta bil 31. desember i Tromsø, passerte 11000 km i dag... Tror det blir en telefon til forsikringsselskapet for å få flere kilometer på forsikringa i løpet av høsten :laugh:
41600 km fra 20. november 2017
Bikker straks 48.000km (er på 47.934km nå). Bil utlevert 29.11.2017.
Snart 10000 km fra 5. September 2018. Gleder meg til Europa tur i sommerferien! Tesla Model S75D
150 og 160k på bilene i signaturen.
Model S 85 2013 - kjørte 40000km før salg.
Model S 85D 2015 - kjørte 30000km før salg.
Model X 100 2017 - foreløpig 64000km, denne blir nok beholdt en stund.
75000km i i3 innimellom og...