Elbilforum.no

Bilmerker => Plugg-inn hybrider => Mitsubishi Outl. PH => Emne startet av: DM på Lørdag 30. Mars 2019, klokken 10:09

Tittel: Akselerasjon 2019 vs <2019
Skrevet av: DMLørdag 30. Mars 2019, klokken 10:09
Eg vurderer å byta bil til Outlander PHEV og lurer på om det er merkbar skilnad på akselerasjon på 2.0- og 2.4-motoren.
Har idag ein 2.0TDI som er oppgjeven til 7,8 sek på 0-100 km/t så eg reknar med det vert litt skilnad. Det som er mest interessant er eigentleg korleis den klarar seg i forbikøyringar i 60- og 80-sone, då eg trur eg har ein form for allergi mot dei som ligg 5 km/t under fartsgrensa
Tittel: Sv: Akselerasjon 2019 vs <2019
Skrevet av: MooCowLørdag 30. Mars 2019, klokken 12:58
Hei!

Eg har ingen av bilane, men ser at det er 10,5 sek 0-100 på 2019 modellen og 11 på før 2019, det er jo relativt stor forskjell frå 7,8 sekund. Sjekk kva mellomakselerasjonen på bilen din er. Her er data for Outlander:
http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=50044

Ser at du vinn ein del på 80-100 med 2019 modellen Vs før 2019 modellen. (merkelege er jo at det står at han er 0,6 sekund raskare frå 80-100, men berre 0,5 frå 0-100...)
Tittel: Sv: Akselerasjon 2019 vs <2019
Skrevet av: DMFredag 05. April 2019, klokken 10:11
Takkar for svar og informativ link :)
Tittel: Sv: Akselerasjon 2019 vs &lt;2019
Skrevet av: John H. EmbretsenMandag 10. Juni 2019, klokken 11:34
Det er Sport-modus på 2019 modell, den gjør susen ved forbikjøringer :)

Sent fra min VKY-L29 via Tapatalk

Tittel: Sv: Akselerasjon 2019 vs <2019
Skrevet av: espenriOnsdag 12. Juni 2019, klokken 08:33
For mellomakselerasjon er det en fordel å sette bilen i "charge" før man ønsker å foreta en forbikjøring, da er man sikker på at bensinmotoren faktisk går når man trykker på gassen og man får endel bedre respons.