Elbilforum.no
Bilmerker => Leaf 2010-2017 => Nissan => Carwing => Emne startet av: EV-FTW på onsdag 19. desember 2018, klokken 07:52
Med stor glede så jeg at appen nå hadde blit oppdatert, og husket at etter klaging til Nissan, sa de at hastighet og stabilitet på app skulle forbedres ved ny oppdatering som kom senere i desember.
Så nå er den her, o store oppdatering. Og hvordan oppleves det i bruk?
Jo, ustabilt og tregt. Merker absolutt ingen forskjell!
Hva er dere andre sin erfaring?
Tja. Nå ser jeg ikke batteristatus..
Men forvarming fungerer som tidligere.
Ja, fikk til forvarming, etter 2 feilmeldinger. Men nei, får ikke opp batteristatus. Den står bare og «spinner».
Det er nok ikke bare appen som er problemet her, men selve måten det hele er bygget opp på.
Nissan og app er noe som ikke hører sammen. Utrolig at man ikke får dette til i 2018.
Hvilken er nyeste versjon, den som er lagt ut 18/12?
Jeg installerte den men får varsel der om at den stenges 21/12 og må laste ned nyeste versjon?
Ja, det var jo spennende
Wtf, parkerte bilen i gata uten tilkoblet strøm ca kl 16, og kl 23.16 får jeg melding om at bilen er fulladet?? Makan til app..
Edit; ny melding 07.16 om fulladet bil. Ser ut som om "noe i systemet henger og at varslene gjelder en og samme fullading fra et døgn tidligere.
Jeg klarer å logge inn, men siste status fra bilen er 21.12.2018, og nå får jeg ikke kontakt med bilen... Bruker også "My Leaf"-appen, men den rapporterer om at API er utilgjengelig.
Det er veldig opp og ned om jeg får kontakt også. Men om den bare står og spinner, kan det lønne seg å logge ut og inn igjen, da pleier den å være oppdatert på ladeprosent når man kommer inn igjen.
My-Leaf appen fungerer igjen nå. Må bare laste ned nyeste oppdatering som kom nå.
Sitat fra: Øystein K på søndag 23. desember 2018, klokken 23:45
My-Leaf appen fungerer igjen nå. Må bare laste ned nyeste oppdatering som kom nå.
Takk! My Leaf fungerte med en gang :)
Kommer ikke inn på appen lenger. prøver å få nytt passord, "finner ikke e-post" oppretter ny konto på NissanConnect, får ikke bekreftelse mail. så ny innlogging virker ikke. Dårlig system. Dårlig service. :-1:
Vet ikke hva jeg har gjort, men nå fungerer Nissan EV appen igjen. Fikk batteristatus og kjørehistorikk opp for første gang siden første juledag.
https://elbilforum.no/index.php?topic=45929.0
Får ikke kontakt lengre. Får bare feilmelding. Har vært sånn de tre siste ukene!