Elbilforum.no

Bilmerker => Jaguar => i-Pace => Emne startet av: Prof. Proton på onsdag 17. oktober 2018, klokken 19:16

Tittel: Kvalitet på klargjøring
Skrevet av: Prof. Protononsdag 17. oktober 2018, klokken 19:16
Mottok bilen på fredag som ble sendt direkte til Opti-Coat Pro+ behandling hos Asker Autospa (som gjorde en fantastisk jobb). Etter behandling ble det påpekt at klargjøringen av bilen ikke var særlig god. Det ble vist bilder av flere matte flekker og striper i lakken. Dette klarte ikke jeg å se ved overlevering (under spotlys og i iveren etter å komme meg bak rattet). Ønsker bare å advare slik at dere gjør en ekstra kontroll av lakk og riper. Sjekk spesielt dørene. Vedlegger bilde (etter behandling)

[ This attachment cannot be displayed inline in 'Print Page' view ]
[ This attachment cannot be displayed inline in 'Print Page' view ]




Tittel: Sv: Kvalitet på klargjøring
Skrevet av: Nordlandsonsdag 17. oktober 2018, klokken 23:26
Hvilken forhandler? De bruker forskjellige firma til klargjøring.

Forstår det slik at Asker Autospa korrigerte dette før behandling. Jeg satser på å få en helt blank bil da jeg har bestillt med keramisk forsegling.
Tittel: Sv: Kvalitet på klargjøring
Skrevet av: Prof. Protontorsdag 18. oktober 2018, klokken 06:41
Nå var vel ikke meningen å henge ut forhandleren (men det er mulig at du ser et hint på et av bildene).

Poenget mitt var at man bør bruke til på overtagelsen av bilen og ikke akseptere slurv. Du risikerer at en detailer tar ekstra betalt dersom han må bruke tid på korreksjon av swirls eller riper. Hvis du har bestilt forsegling gjennom forhandler regner jeg med at det tas høyde for slike korreksjoner.
Tittel: Sv: Kvalitet på klargjøring
Skrevet av: bmw2002torsdag 18. oktober 2018, klokken 06:51
Min bil var i allefall helt fin, ikke sett noenting når jeg har vasket den (Insignia)