Elbilforum.no
Bilmerker => Tesla => Bestilling og levering => Emne startet av: kaaos på lørdag 09. september 2017, klokken 00:53
Er det bare meg eller er det Lotto om DeliveryNO svarer på mail eller ikke?
Jeg har sendt 3 stk men kun fått svar på en. Og det var ikke den første jeg sendte.
Forøvrig en TMX100D bekreftet 9 august. Skal ifølge Mytesla være i Nederland nå. Noe jeg også tviler på.
Sitat fra: kaaos på lørdag 09. september 2017, klokken 00:53
Er det bare meg eller er det Lotto om DeliveryNO svarer på mail eller ikke?
Jeg har sendt 3 stk men kun fått svar på en. Og det var ikke den første jeg sendte.
Forøvrig en TMX100D bekreftet 9 august. Skal ifølge Mytesla være i Nederland nå. Noe jeg også tviler på.
Hvis du er heldig så er den på båt. Min har status i Tilburg og den er med stor sannsynlighet på båten Salome.
De har nok mye å gjøre for tiden. 42 biler utlevert i går. Du kan registrere VIN på følgende side: http://www.itanywhere.no/vin.php
Da får du Mail når bilen din får skilter :)
Får heller ikke svar på korte og ryddige mailer med enkle spørsmål. Håpløst.
Sitat fra: gr på torsdag 14. september 2017, klokken 22:44
Får heller ikke svar på korte og ryddige mailer med enkle spørsmål. Håpløst.
Jeg har ringt delivery 3-4 ganger siste to ukene og de tar telefonen og er svært hyggelige.
Hilsen Jon
Sitat fra: podd123 på torsdag 14. september 2017, klokken 22:56
Sitat fra: gr på torsdag 14. september 2017, klokken 22:44
Får heller ikke svar på korte og ryddige mailer med enkle spørsmål. Håpløst.
Jeg har ringt delivery 3-4 ganger siste to ukene og de tar telefonen og er svært hyggelige.
Hilsen Jon
Sikkert bra det, men det står ikke noe telefonnummer til Delivery såvidt jeg kan se - kun en mailadresse. Da bør de klare å håndtere henvendelsene de får per mail.
Sitat fra: gr på fredag 15. september 2017, klokken 00:39
Sitat fra: podd123 på torsdag 14. september 2017, klokken 22:56
Sitat fra: gr på torsdag 14. september 2017, klokken 22:44
Får heller ikke svar på korte og ryddige mailer med enkle spørsmål. Håpløst.
Jeg har ringt delivery 3-4 ganger siste to ukene og de tar telefonen og er svært hyggelige.
Hilsen Jon
Sikkert bra det, men det står ikke noe telefonnummer til Delivery såvidt jeg kan se - kun en mailadresse. Da bør de klare å håndtere henvendelsene de får per mail.
Du finner forskjellige telefon nr under menyen "støtte"
For min del har det også vært enklere å ringe enn mail. Tatt telefon omtrent med det samme, hyggelige og greie å prate med.
Sendt en forespørsel med tre ytterligere purringer uten noen form for respons. Ca. to uker siden første e-post ble sendt.
Sitat fra: chaglen på fredag 15. september 2017, klokken 13:42
Sendt en forespørsel med tre ytterligere purringer uten noen form for respons. Ca. to uker siden første e-post ble sendt.
Ring dem, da får du svar.
Ringte nå. Ingen tydelig svar/indikasjon på levering, men svar om at bilen er i Baltimore. På MyTesla står det at bilen er i Tilburg og er snart på vei til leveringsstedet. Ikke imponert over (status på) logistikk-systemet til Tesla. Dette kan forbedres.
Status på MyTesla er ikke noe som kan stoles på. Min har hatt samme status siden 5. juli (ankommet Europa) :-)
Sitat fra: akseln på fredag 15. september 2017, klokken 16:42
Status på MyTesla er ikke noe som kan stoles på. Min har hatt samme status siden 5. juli (ankommet Europa) :-)
Har du prøvd å søke her? http://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy/?q=
Med ditt rammenr
Ja, den er nå på vei fra Belgia.
Sendte mail på onsdag, venter fremdeles på svar. Prøvde å ringe i går (fredag), og endte hos teknisk support (!). Hun på support var hyggelig og gjorde et forsøk på å få tak i DS for meg, uten å lykkes. Jeg har prøvd både å ringe selger og har sendt mail på fredag, savner svar derfra også. Selger har dog muligens vært opptatt med utlevering av biler, så får se hva som skjer på mandag. Mulig jeg reiser ned heller.