Elbilforum.no

Bilmerker => Tesla => Model X 2014 - 2022 => Emne startet av: Espen Hugaas Andersen på mandag 10. august 2015, klokken 09:08

Tittel: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Espen Hugaas Andersenmandag 10. august 2015, klokken 09:08
2015-08-21: Oppdatert med nyeste forventinger.

Nå er design studio like rundt hjørnet, om kanskje så lite som to uker vil vi kunne konfigurere våre Model X, men hva tror vi vil være tilgjengelig av utstyr/utstyrspakker?

Jeg tror vi vil kunne velge:

- 70D
- 90D
- P90D

- 5-6 forskjellige lakkfarger, ~3 nye og ~3 gamle, minimum blå, hvit, svart.
- Skinnseter (stoffseter standard)
- Oppgradert interiør; abachi, karbonfiber
- 20" hjul standard, to forskjellige typer 22" som opsjon
- Autopilot
- Ludicrous
- Premium interiør
- Luftfjæring
- Lydpakke
- Vinterpakke
- Hengerfeste
- Tredje seterad

Kanskje laderen blir mulig å velge. Det ryktes av dobbeltlader utgår og at det skal i stedet være mulig med en lader som kan ta i mot 50% mer strøm. Altså kanskje 16A lader er standard og 25A lader blir tilvalg?
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Øyvind.hmandag 10. august 2015, klokken 09:12
Tredje seterad har vel Elon påpekt at bil ekstrautstyr tidligere? Men han kan ha endret mening.

Adaptiv spoiler er sikkert forbeholdt performance
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Espen Hugaas Andersenmandag 10. august 2015, klokken 09:18
Sitat fra: Øyvind.h på mandag 10. august 2015, klokken 09:12
Tredje seterad har vel Elon påpekt at bil ekstrautstyr tidligere? Men han kan ha endret mening.
Vet du når han sa det? Jeg kan ikke huske det.

Sitat fra: Øyvind.h på mandag 10. august 2015, klokken 09:12Adaptiv spoiler er sikkert forbeholdt performance
Jeg er ikke så sikker. Spoileren har trolig ingenting med performance å gjøre, det mistenkes at den er der for å holde luftstrømmen inntil bilen og hindre turbulens, slik at luftmotstanden er liten og rekkevidden blir lengst mulig. I så fall bør man kunne velge den på alle versjonene. (Kanskje til og med kan den være standard, som dørhåndtakene.)
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Espen Hugaas Andersenmandag 10. august 2015, klokken 09:30
Om tredje seterad er ekstrautstyr, så kan jeg se for meg at man vil få andre seterad i to versjoner, en der man kan flytte setene frem og tilbake og ha masse innstillinger både her og der, og en som er nærmere Model S i utførelse. Kanskje man da har to valgmuligheter slik:

- Oppgradert andre rad
- Tredje rad (krever oppgradert andre rad)

Eventuelt er disse slått sammen:

- Tredje rad og oppgradert andre rad
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Øyvind.hmandag 10. august 2015, klokken 09:45
Seteraden ble varslet i fjor en gang:

http://my.teslamotors.com/forum/forums/model-x-update-email-tesla

Angående spoiler ser jeg absolutt at den kan ha positiv effekt. Allikevel tenker jeg at den er for dyr og kul til at den kommer til noe annet enn performance :)
Håper jeg tar feil.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Espen Hugaas Andersenmandag 10. august 2015, klokken 10:12
Sitat fra: Øyvind.h på mandag 10. august 2015, klokken 09:45
Seteraden ble varslet i fjor en gang:

http://my.teslamotors.com/forum/forums/model-x-update-email-tesla

Angående spoiler ser jeg absolutt at den kan ha positiv effekt. Allikevel tenker jeg at den er for dyr og kul til at den kommer til noe annet enn performance :)
Håper jeg tar feil.
Kan ikke skjønne at den skal være spesielt dyr. Det er en plastplate, med et par-tre braketter og en liten motor. Om den er ekstrautstyr bør den ikke koste mer enn 5000 kroner.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: satheesh.netmandag 10. august 2015, klokken 10:30
Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på mandag 10. august 2015, klokken 10:12
Sitat fra: Øyvind.h på mandag 10. august 2015, klokken 09:45
Seteraden ble varslet i fjor en gang:

http://my.teslamotors.com/forum/forums/model-x-update-email-tesla

Angående spoiler ser jeg absolutt at den kan ha positiv effekt. Allikevel tenker jeg at den er for dyr og kul til at den kommer til noe annet enn performance :)
Håper jeg tar feil.
Kan ikke skjønne at den skal være spesielt dyr. Det er en plastplate, med et par-tre braketter og en liten motor. Om den er ekstrautstyr bør den ikke koste mer enn 5000 kroner.

Det spekuleres i at den kanskje er laget av glass. :)
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Espen Hugaas Andersenmandag 10. august 2015, klokken 11:51
Sitat fra: satheesh.net på mandag 10. august 2015, klokken 10:30Det spekuleres i at den kanskje er laget av glass. :)
Tviler på at den vil være i glass, men kanskje metall. Glass er et ganske idiotisk materiale til spoiler. Det er tungt, dyrt og knuselig.

Men uansett materiale kan ikke spoileren være enormt dyr. *Maks* 10.000 kr, ellers vil de ikke selge noen av de.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: sigurdimandag 10. august 2015, klokken 11:53
Tror det blir mindre valg på Model X, spesielt i starten dette for å enkel produksjonen.

- 3. seterad (Siden dette er spesielt nevnt tidliger)
- 70,90 (tror ikke 85 blir et valg, ble jo spesielt nevnt i forbindelse med oppgradering til S at dette var noe de jobbet med for å få batteri til X.
(De må da bare oppgi og verifisere to biler mot EPA for forbruks tall, dersom noen legger merke til at P90D har fått samme tall som P85D, pga Tesla har ikke ønsket å verifisere tallene med EPA, på papiret ser det jo da litt bedre ut for X om den får 5% mindre en Model S P90D (Som ikke er riktig)
- Autopilot (slik som på S, kun software update senere)
- Farge valg på selv bilen, siden nye paint shoppen skal benyttes kanskje flere valg på akuratt dette, minst 1 signatur farge, kanskje sigantur rød er tilbake.
- Mindre interør valg en på Model S, ikke Nextgen seter, siden X får egne seter og nextgen er ikke utviklet til denne ennå. (Blir skuffet om X får samme forseter som Model S, uten justerbare nakkestøtter)
- Luftfjøring - burde vært standard men mulit det blir et tilvalg for at standard prisen skal se lav ut. 
- Ultra HiFi
- Hengerfeste
- Vinterpakke (men mindre innhold, siden bakseter bare blir en type i starten for enkel produksjonen)
- Spoiler standard pga EPA tall blir målt med denne i drift. Alle km de kan få ekstra for å få tall nærmest mulig Model S. (Men tror den har mest effekt når en har sykkler, ski osv på eget ustyr i henger festet, så kanksje i henger pakken)
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: sigurdimandag 10. august 2015, klokken 11:59
Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på mandag 10. august 2015, klokken 11:51
Sitat fra: satheesh.net på mandag 10. august 2015, klokken 10:30Det spekuleres i at den kanskje er laget av glass. :)
Tviler på at den vil være i glass, men kanskje metall. Glass er et ganske idiotisk materiale til spoiler. Det er tungt, dyrt og knuselig.

Men uansett materiale kan ikke spoileren være enormt dyr. *Maks* 10.000 kr, ellers vil de ikke selge noen av de.
Ser mest ut som aluminium, men ser ut som glasset på bakruta går under selve spoileren og bare to hull der mekanismen for å løfte kommer ut. (Potensielt lekasje sted?)
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Øyvind.hmandag 10. august 2015, klokken 13:37
Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på mandag 10. august 2015, klokken 11:51
Sitat fra: satheesh.net på mandag 10. august 2015, klokken 10:30Det spekuleres i at den kanskje er laget av glass. :)
Tviler på at den vil være i glass, men kanskje metall. Glass er et ganske idiotisk materiale til spoiler. Det er tungt, dyrt og knuselig.

Men uansett materiale kan ikke spoileren være enormt dyr. *Maks* 10.000 kr, ellers vil de ikke selge noen av de.
Husker du i farten hva Tesla tar for den lille karbonleppen? Det kan man kanskje bruke til å anslå prisen på en mye større og elektronisk/automatisk spoiler med hev/senk.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Bredemandag 10. august 2015, klokken 15:21
I god gammel "du-må-bestille-panoramatak-for-å-kunne-montere-takstativ"-stil så kobler nok Tesla elektronikken i spoileren sammen med elektronikken til hengerfeste.

Altså må du bestille spoiler for å kunne koble til henger, pris rundt 30-40k..  ;D
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Espen Hugaas Andersenmandag 10. august 2015, klokken 16:03
Sitat fra: Øyvind.h på mandag 10. august 2015, klokken 13:37Husker du i farten hva Tesla tar for den lille karbonleppen? Det kan man kanskje bruke til å anslå prisen på en mye større og elektronisk/automatisk spoiler med hev/senk.
Det kan ikke sammenlignes. Spoileren på Model S er laget i et lite antall for entusiastene, og er kun tilbudt for å bidra med penger inn i kassa, altså er marginene ekstremt høye.

Om spoileren på Model X er standard vil marginen legges mye lavere, og masseproduksjonen vil gjøre at den vil koste noen hundrelapper i innkjøp.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: sigurdimandag 10. august 2015, klokken 16:40
Gir spoileren noen gevinst på rekevidde, blir den standard, siden standard utstyr er vel med når de kjører testen.
Ulik rekevidde om man velger spoiler eller ikke blir i tilfellet som 90 batteri nå, oppgitt i % fra Tesla og ikke offesielle tall.

Tror Tesla gjør alt de kan for å få best mulig offesiell rekevidde, den blir lavere en S og tror de har hatt litt problem å holde seg innenfor 10% som først estimert, dermed litt fancy utstyr for å klare dette.
Så 70 eller 90 batteri og i minimalistens verden droppe D om de ikke har tenkt å lansere den som RWD en gang i fremtiden.

Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Diravimandag 10. august 2015, klokken 17:03
Var det ikke lovet en innvendig oppbevaring for ski og lignende lange gjenstander? Laste-pakker pleier å være tilvalg hos andre produsenter i hvert fall, så da er kanskje også det en av opsjonene.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: sigurdimandag 10. august 2015, klokken 18:19
Sitat fra: Diravi på mandag 10. august 2015, klokken 17:03
Var det ikke lovet en innvendig oppbevaring for ski og lignende lange gjenstander? Laste-pakker pleier å være tilvalg hos andre produsenter i hvert fall, så da er kanskje også det en av opsjonene.
Har ikke lovet noe, men Elon sa at de så på muligheten når han var i Oslo.
De hadde plass mellom batteripakken og gulvet i bilen, men dersom en tenker etter så er det ikke spesielt enkelt å utnytte denne plassen til ski osv.
(Må ha en egen luke helt bak over fangeren til å få det inn, hva med snøk som er på skiene og smelter da inni karoseriet i bilen osv.)
Utrekkbar plastkasse kunne jo vært en løsninge, men hvor enkelt hadde det vært å trekke ut en 2m lang plast kasse bak bilen for å legge i ski.

Et annet alternativ han pratet om var å bruke hengerfeste til å lage ski holder, dette er mye mer naturlig go en spoiler vil da hjelpe på å sende lufta over dette slik at det ikke gir allt for stort utslag på rekevidde.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Norxmandag 10. august 2015, klokken 23:19

mer på snopelisten?
- Head-up display
- Diverse 22" felger
- LED lys
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Diravimandag 10. august 2015, klokken 23:36
Sitat fra: sigurdi på mandag 10. august 2015, klokken 18:19
Sitat fra: Diravi på mandag 10. august 2015, klokken 17:03
Var det ikke lovet en innvendig oppbevaring for ski og lignende lange gjenstander? Laste-pakker pleier å være tilvalg hos andre produsenter i hvert fall, så da er kanskje også det en av opsjonene.
Har ikke lovet noe, men Elon sa at de så på muligheten når han var i Oslo.
De hadde plass mellom batteripakken og gulvet i bilen, men dersom en tenker etter så er det ikke spesielt enkelt å utnytte denne plassen til ski osv.
(Må ha en egen luke helt bak over fangeren til å få det inn, hva med snøk som er på skiene og smelter da inni karoseriet i bilen osv.)
Utrekkbar plastkasse kunne jo vært en løsninge, men hvor enkelt hadde det vært å trekke ut en 2m lang plast kasse bak bilen for å legge i ski.

Et annet alternativ han pratet om var å bruke hengerfeste til å lage ski holder, dette er mye mer naturlig go en spoiler vil da hjelpe på å sende lufta over dette slik at det ikke gir allt for stort utslag på rekevidde.
Er det kjent hvor lang avstanden er fra bakluke og frem til forkant av sittepute 2. seterad? Man kunne tenke seg et patent à la den gamle gjennomlastingsluken med skipose som en del BMW Coupé hadde. Dette blir da over gulvet og vil kun berøre fotrommet i 3. seterad, omtrent som en kardantunnel.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: oddbjohtirsdag 11. august 2015, klokken 08:13
Hvor sikre er man på at det blir 70-batterier og ikke f.eks. 75? Man har jo nettopp oppgradert 85-90 og da er det kanskje lov å håpe på litt mer juice i det minste batteriet også - uten at rekkevidden blir noe lengre enn S70 selvsagt...
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Espen Hugaas Andersentirsdag 11. august 2015, klokken 08:57
Sitat fra: oddbjoh på tirsdag 11. august 2015, klokken 08:13
Hvor sikre er man på at det blir 70-batterier og ikke f.eks. 75? Man har jo nettopp oppgradert 85-90 og da er det kanskje lov å håpe på litt mer juice i det minste batteriet også - uten at rekkevidden blir noe lengre enn S70 selvsagt...
De har nettopp oppgradert den minste batteripakken fra 60 kWh til 70 kWh, så det er ikke veldig sannsynlig at de vil oppgradere den ytterligere så tidlig.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Espen Hugaas Andersentirsdag 11. august 2015, klokken 09:02
Sitat fra: Norx på mandag 10. august 2015, klokken 23:19

mer på snopelisten?
- Head-up display
- Diverse 22" felger
- LED lys
- HUD er vel mulig, men jeg tviler. Men det minner meg på "kamerapakke". Prototypene har blitt observert med kameraer både her og der, så det vil trolig være mulig å få med en kamerapakke, for surround view o.l.
- 22" felger er lite trolig. Da ville vi sett Model X prototypene ha større hjul, men det har vi ikke.
- LED eller laserlys hadde vært kult, men Tesla er neppe der at de har enkel tilgang på denne typen deler med den pålitlighet og pris folk vil forvente.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Espen Hugaas Andersentirsdag 11. august 2015, klokken 18:06
Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på tirsdag 11. august 2015, klokken 09:02- 22" felger er lite trolig. Da ville vi sett Model X prototypene ha større hjul, men det har vi ikke.
Jeg går tilbake på dette.

Model X har blitt observert med Continental CrossContact LX Sport i størrelse 245/45R20. Det er mer enn en tomme større enn Model S.

Det er mulig 20" blir standard på Model X og 22" blir mulig oppgradering. Hvis man ønsker er det nok mulig å få montert 24" også... (kanskje 275/25-24)
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: ToWalkOrDrivetirsdag 11. august 2015, klokken 23:23
Jeg stikker hodet ut (takluken) og tipper vanlige dører og soltak blir ekstrautstyr. For versjonen med vanlige dører har en mulighet for takbøyler uavhengig av soltak. En skuffe som trekkes ut under hengerfeste hvor sykler kan settes på blir og en opsjon, samt lakk i 30 farger og sota ruter. Kjøleskap i midtkonsollen likeså.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Luringonsdag 12. august 2015, klokken 16:34
Når antar dere at Design Studio kjem?
Tenkte eg skulle sjekke totaltprisen før eg tar den endelige avgjerelsen om kjøpe eller ikkje. Har #687.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: KrWonsdag 12. august 2015, klokken 17:04
Design Studio kommer om 1-2 uker.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Luringonsdag 12. august 2015, klokken 19:38
Takk for svar. Får ein beskjed om leveringstidspunkt når ein konfigurerer (og bestiller) i Design Studio?
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: sigurdionsdag 12. august 2015, klokken 20:48
Sitat fra: Luring på onsdag 12. august 2015, klokken 19:38
Takk for svar. Får ein beskjed om leveringstidspunkt når ein konfigurerer (og bestiller) i Design Studio?
Lov å håpe men tror det er svært estimert.
Blir og spennende om de slipper Design Studio og mulighet å finalize, eller om en slipper til ca 100 i slengen slik som på Model S. (USA)
Folk har jo kø nummer i rekefølge og om #24 000 World Wide trykker Finalize første dag, har ikke Tesla noe formening om leverings tidspunkt dersom de skal leveres ut noenlunde etter kø nummer.
Leverer de ut helt vilkårlig tar de livet av sin egen fordel med å reservere bil tidlig. 
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: petersvtorsdag 13. august 2015, klokken 09:16
Var også 100 i slengen som fikk konfigurere her i Norge når S kom :) Blir nok noe ala det, men sikkert større batcher.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: sigurditorsdag 13. august 2015, klokken 21:48
Sitat fra: petersv på torsdag 13. august 2015, klokken 09:16
Var også 100 i slengen som fikk konfigurere her i Norge når S kom :) Blir nok noe ala det, men sikkert større batcher.
Håper faktisk de denne gangen diferensierer Signatur og standard biler når det gjelder utleveringer i Europa.
Ikke pga at jeg selv har reservert en signatur og en standard. (Prisen bestemmer hva bil det blir)

Men om Tesla skal selge Signaturer til Model 3 kjapt i Europa, og dermed få et "gratis" lån i flere år må det følge med noen goder.
Angrer egentlig på at jeg ikke satte pengene i Tesla Aksjer, men etterpåklokskapen lenge leve. :-)
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Epleskrellertorsdag 20. august 2015, klokken 07:11
Tipper pakkene blir likt som Model S, kun falkedører og de samme fargene pluss en egen for signatur. Kun 70 og 90 batteri.

Designstudio låses opp for alle i løpet av en mnd. Signatur får ingen store fordeler ;-)  Det gjetter jeg..
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Espen Hugaas Andersenlørdag 22. august 2015, klokken 09:26
Virker absolutt som spoileren er standard. Det høye bremselyset er montert på spoileren.

(http://www.teslamotorsclub.com/attachment.php?attachmentid=91383&d=1440203206)
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: satheesh.netlørdag 22. august 2015, klokken 10:20
Tror ikke jeg er helt enig med deg (en indre kamp med meg selv ;D). Jeg tror lyset er festet i bakruten og skinner igjennom sprekken på spoileren.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: bruisepristinelørdag 22. august 2015, klokken 10:42
Spoileren er jo samme type som på en bugatti  8)

http://gas2.org/wp-content/uploads/2015/07/model-x-mule.png

http://gas2.org/wp-content/uploads/2015/07/July-7-model-x-3.jpg

samme bil, spoiler nede:

http://gas2.org/wp-content/uploads/2015/07/July-7-model-x-a.jpg

Er nok ikke noe bremselys på selve spoileren nei:

http://teslaclubsweden.se/wp-content/uploads/2015/08/spoiler.jpg
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Espen Hugaas Andersenlørdag 22. august 2015, klokken 11:18
Sitat fra: bruisepristine på lørdag 22. august 2015, klokken 10:42
Spoileren er jo samme type som på en bugatti  8)

http://gas2.org/wp-content/uploads/2015/07/model-x-mule.png

http://gas2.org/wp-content/uploads/2015/07/July-7-model-x-3.jpg

samme bil, spoiler nede:

http://gas2.org/wp-content/uploads/2015/07/July-7-model-x-a.jpg

Er nok ikke noe bremselys på selve spoileren nei:

http://teslaclubsweden.se/wp-content/uploads/2015/08/spoiler.jpg
På det siste bildet ser man jo at det går en aluminiumsramme under spoileren mellom spoiler-festene. Og at det i denne rammen er et langsgående spor. De har sikkert en stripe med LED inne i dette sporet, men dette er ikke nødvendigvis montert på alle prototypene.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: KrWlørdag 22. august 2015, klokken 11:49
Sitat fra: satheesh.net på lørdag 22. august 2015, klokken 10:20
Tror ikke jeg er helt enig med deg (en indre kamp med meg selv ;D). Jeg tror lyset er festet i bakruten og skinner igjennom sprekken på spoileren.

Det var det jeg tenkte også. Men hva om spoileren akkurat dekker for lyset? Mulig den innstillingen ikke er mulig. Men en lastebil f.eks vil jo få en helt annen vinkel og da vil spoileren kunne skjule bremselyset om det er slik at det ligger bak. Jeg håper også spoileren blir standard. Tar oss ikke råd til Performanceversjonen. Ser røde bremsekalipre på den siste videoen av den blå med spoiler men trenger ikke bety at det er bare Performance som får den. Som andre tidligere har sagt så kan den trolig hjelpe til å føre luft over en henger eller vogn så da er det logisk at også standradversjonen  får med spoiler.
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: bruisepristinelørdag 22. august 2015, klokken 11:59
ser så vidt bremselyset et lite splittsekund i denne videoen:

https://www.youtube.com/watch?v=Wy5xXfLFS_M

jepp, bremselys sitter definitivt i spoileren:

http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,17108.msg391364.html#msg391364

Litt rar plassering egentlig, iom at spoileren er flush nede i bakenden når den er nede hvordan vil lyset da synes?
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: Espen Hugaas Andersenlørdag 22. august 2015, klokken 12:08
Kan se det i disse videoene også. Jeg mistenker at spoileren er alltid oppe når man kjører, og automatisk senker seg når man parkerer, eller noe lignende.

https://www.youtube.com/watch?v=H2Zp4L_S7vc

https://www.youtube.com/watch?v=nMfGe6ol7pc

Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: satheesh.netlørdag 22. august 2015, klokken 12:17
Det virker faktisk ganske sannsynlig at lyset er festet på spoileren på et vis. Kanskje de har en todelt løsning? Håper de da bruker noe bedre kvalitet på de LED-pærene enn de som frekventerer TMS bilene idag. :P
Tittel: Sv: Ekstrautstyr i design studio
Skrevet av: sigurdilørdag 22. august 2015, klokken 14:38
Sitat fra: satheesh.net på lørdag 22. august 2015, klokken 12:17
Det virker faktisk ganske sannsynlig at lyset er festet på spoileren på et vis. Kanskje de har en todelt løsning? Håper de da bruker noe bedre kvalitet på de LED-pærene enn de som frekventerer TMS bilene idag. :P
Er nok letter å bytte spoiler en bakrute. ;-)
Så blir jo vinn/vinn, kanskje det blir en oppgradert lyspakke til spoiler en dag. he he he

sigurdi