Elbilforum.no - driftet av Norsk elbilforening
Bilmerker => Tesla => Bestilling og levering => Emne startet av: geear på onsdag 08. november 2023, klokken 20:13
Tesla skylder meg 2500,- for en kansellert bestilling for snart et år siden, de har muntlig akseptert refusjonen og sendte meg bankdetaljer jeg måtte gi de, dette sendte jeg, og etter det er det helt umulig å få kontakt med DeliveryNO@tesla.com eller utleveringsduden som kansellerte ordren, og siden jeg ikke har noen Tesla lenger får jeg heller ikke kontaktet de via app. Bruker de fortsatt delivery-mailen?
Jeg fikk tilbakebetalt reservasjonsbeløpet da jeg endret fra model 3 til model y i fjor. Måtte gi iban/swift etc. Jeg hadde kommunikasjon med mitt lokale SC og dette ordnet seg rask og greit, men sikkert lettere når jeg tross alt var i prosessen med å bestille i tillegg så hadde jeg det skriftlig da jeg alltid prøver å ta kommunikasjon per mail så lenge det lar seg gjøre.
Har du vært innom tesla og snakket med de lokalt?
Jeg fikk tilbake reservasjonsbeløpet i fjor når jeg kansellerte en bestilling uten å gi noen opplysninger, de betalte tilbake til kortet jeg hadde brukt.
Off-topic - har du kvittet deg med Y'en? Ble et relativt kort eierskap - har du hoppet tilbake til BMW, eller noe annet spennende?
On-topic - beste er vel da å kjøre innom et senter og følge opp f2f, og få dem til å sende deg bekreftelsesmail mens du er der. Håpløst, men dette er jo en av frustrasjonspunktene med Tesla...