Elbilforum.no - driftet av Norsk elbilforening
Bilmerker => Nissan => Leaf 2018- 40kWt og 62kWt => Emne startet av: ope på onsdag 07. september 2022, klokken 10:00
Fikk beskjed i dag at jeg hadde tastet inn feil passord på you+ appen. Prøvde flere ganger både på appen og web. Kjørte da tilbakestilling av passord, og kom da inn på web, men da var hele kontoen tom. Det lå inne en helt annen bil (jeg har Leaf), og alt annet var borte.
Men når jeg prøver å komme meg inn på appen, fungere ikke dette. Jeg får beskjeden "Du har ingen aktive abonnementer for øyeblikket....(lang tekst)".
Flere som opplever dette? Har hatt bilen i 4 år, og har hatt enormt mye problemer med denne appen, både ved at det går utrolig tregt, og at man ofte blir kastet ut av den og må logge inn på nytt, og generelt ustabilitet. Og nå dette. Hva i alle dager er det som foregår? Så utrolig useriøst av dem.
Hei
Du må endre passordet ditt. Så er alt all good..
Funker ikke. Bytta passord og kom som sagt inn på en helt tom konto på web. Det var til og med lagt inn en ny bil.....
På appen får jeg bare beskjed om at jeg ikke har aktivt abonnement og kommer ikke inn.
Du har kanskje fått denne e-posten?
Nei, har ikke fått den mailen....
Ok
Da legger du bare bilen til på nytt, så ordner det seg
Jepp, har snakket med kundeservice. Må aktivere bilen på nytt, så det ordner seg.
Takk for svar.