Elbilforum.no - driftet av Norsk elbilforening
Bilmerker => Tesla => Model S 2013 - 2022 => Emne startet av: Chris Aurora på tirsdag 28. januar 2020, klokken 08:17
Oops. Hva kan ha skjedd her da? Våknet til null regen og max ~75kW pådrag og bingo i feilmeldingslotteriet. Roadside assistance kunne ikke si noe særlig.
[ This attachment cannot be displayed inline in 'Print Page' view ]
Rud bare meg komme inn ASAP så det er nok litt kritisk :)
Da var DU bytta på garanti og bilen tilbake på veien en uke etter at feilen oppstod. Det må jeg si på en over fem år gammel bil som har gått 170kkm :)
Kult :+1:
Hvilke andre feil har du hatt etter passerte 100kkm og hvordan har Tesla forholdt seg?
Har du måttet betale mye reparasjoner selv?
Byttet min DU ca samtidig. Samme feil.
200.000km, spylerveske, dekk, caster stag og bremsebelegg.
Får ikke noe som er så solid som Tesla.
Sitat fra: Christopher Neumann Ruud på mandag 03. februar 2020, klokken 20:13
Da var DU bytta på garanti og bilen tilbake på veien en uke etter at feilen oppstod. Det må jeg si på en over fem år gammel bil som har gått 170kkm :)
Er driveunit byttet tidligere, og når i så fall?
Ikke som jeg vet, dette er første byttet så lenge jeg har hatt bilen (siden 2016).
Sitat fra: Hodetelefoner på tirsdag 04. februar 2020, klokken 06:24
Byttet min DU ca samtidig. Samme feil.
200.000km, spylerveske, dekk, caster stag og bremsebelegg.
Får ikke noe som er så solid som Tesla.
Dette er meget imponerende.
Sitat fra: fonberg på tirsdag 04. februar 2020, klokken 16:38
Sitat fra: Hodetelefoner på tirsdag 04. februar 2020, klokken 06:24
Byttet min DU ca samtidig. Samme feil.
200.000km, spylerveske, dekk, caster stag og bremsebelegg.
Får ikke noe som er så solid som Tesla.
Dette er meget imponerende.
Stor DU fra 2015 er vel kjent for å holde 100-200.000km, så det er vel ganske normalt. Nå har vel Hodetelefoner skrevet at han har skiftet diverse understellsdeler for egen regning i andre tråder, så noe henger ikke helt sammen her ;)