Elbilforum.no - driftet av Norsk elbilforening
Bilmerker => Tesla => Model 3 => Emne startet av: Black Adder på søndag 07. april 2019, klokken 10:23
Jeg kontaktet Tesla for å få tak i sommerhjulene mine. Fikk beskjed om at Vianor har de. Hos Vianor får jeg beskjed om at de ikke har registrert noen sommerhjul på min bil/meg. Noen som er i samme situasjon og hva gjør dere i såfall?
Jeg gjorde ingenting, men fikk en sms noen dager etter at jeg hentet ut bilen om at dekkene mine er på dekkhotell hos ViaNor.
en god uke etter at jeg hentet bilen på Lillestrøm fikk jeg en tekstmelding fra Vianor om at de hadde mine sommerdekk. Jeg måtte reise til en Vianor avdeling ett stykke unna selvom vi har Vianor her. Grunnen til det er at Vianor som er her kun er agent og ikke drevet av Vianor selv.
Jeg hentet bilen for ca. 3 uker siden her i Trondheim. Da fikk jeg beskjed om at Vianor hadde sommerdekkene. Jeg har heller ikke fått noen tekstmelding om dette fra noen, så jeg ringte Vianor i dag. De kunne ikke finne mine dekk, men han jeg snakket med sa de ennå ikke har rukket å registrere alle dekkene. Fikk beskjed om å vente på tekstmelding. Litt irriterende. Jeg kunne ha tenkt meg å få lagt om før påske.
Sjølv fekk eg bilen levert på vinterdekk, som eg ikkje har bestilt. VIanor har mine 19" sommarhjul ein eller annan plass på Leangen...
Hentet bil på Lillestrøm 21/3.
Fikk sms fra Vianor 5/4 at sommerhjul var hos dem. Tok altså en god stund for min del før jeg fikk beskjed.
Sitat fra: Frosty på mandag 08. april 2019, klokken 15:48
Hentet bil på Lillestrøm 21/3.
Fikk sms fra Vianor 5/4 at sommerhjul var hos dem. Tok altså en god stund for min del før jeg fikk beskjed.
Det er "godt" å høre. Hentet min 27/3 og har fortsatt ikke hørt noe. Men da regner jeg med at dette ordner seg :)
Hva gjør Tesla med brukte felger og dekk som tilbakeleveres etter feillevering? Jeg kunne kanskje være interessert i å kjøpe ett sett