Elbilforum.no - driftet av Norsk elbilforening

Populære temaer => Elbilen i Samfunnet => Emne startet av: AppleKnocker på søndag 22. oktober 2017, klokken 11:38

Tittel: The Economist: 2018 tipping point for elbiler
Skrevet av: AppleKnockersøndag 22. oktober 2017, klokken 11:38
Som forventet tegnes det et nyansert og helhetlig perspektiv av elbilen når økonomer får snakke ferdig, uten innblanding fra ingeniører og andre som roter seg bort i detaljer ;D

https://www.facebook.com/TheEconomist/videos/10155933510584060/
Tittel: Sv: The Economist: 2018 tipping point for elbiler
Skrevet av: doldis1søndag 22. oktober 2017, klokken 12:19
 Denne gangen treffer økonomene, jeg tror Kina setter en endedato for fossilbiler før jul. I tillegg til å være verdens største bilmarked blir det liksom litt mer tyngde bak lovendringer når en slipper det hersens valget
hvert 4rde. år  ;D
Tittel: Sv: The Economist: 2018 tipping point for elbiler
Skrevet av: Knut Røesøndag 22. oktober 2017, klokken 12:31
Var det ikke 2025 som skulle være det året da BEV skulle være konkurransedyktig uten subsidier, ifølge mange?
Tittel: Sv: The Economist: 2018 tipping point for elbiler
Skrevet av: Espen Hugaas Andersensøndag 22. oktober 2017, klokken 13:06
Sitat fra: tiger`n på søndag 22. oktober 2017, klokken 12:31Var det ikke 2025 som skulle være det året da BEV skulle være konkurransedyktig uten subsidier, ifølge mange?
2018 kan stemme på TCO, mens når det er snakk om 2025 så er det kun snakk om innkjøpsprisen.