Elbilforum.no - driftet av Norsk elbilforening
Bilmerker => Hyundai => Hyundai Ioniq => Emne startet av: Dnn . på mandag 06. februar 2017, klokken 09:16
Skal prøve å få tilbud fra flere steder for å prøve å presse prisen ned litt.
Jeg skal gå få skinnpakke, samt blåfargen. Legg gjerne ut pris på bilen, og vinterhjul hver for seg
Sitat fra: Dnn . på mandag 06. februar 2017, klokken 09:16
Skal prøve å få tilbud fra flere steder for å prøve å presse prisen ned litt.
Jeg skal gå få skinnpakke, samt blåfargen. Legg gjerne ut pris på bilen, og vinterhjul hver for seg
Meld deg inn i Bondelaget, så får du i hvert fall 4% Agrol storkunderabatt :)
Sitat fra: Dnn . på mandag 06. februar 2017, klokken 09:16
Skal prøve å få tilbud fra flere steder for å prøve å presse prisen ned litt.
Jeg skal gå få skinnpakke, samt blåfargen. Legg gjerne ut pris på bilen, og vinterhjul hver for seg
I sverige fick jag 8% och fri service i 3år.
Totalprisen min ble på 300 000,- Metallic, skinn, teknikk og vinterhjul. Vinterhjula kosta 13 500,- eller 13 900,- (16" pigg") Fikk 800.- kroner i "rabatt"
Totalpris: 300 000,- inkluderte metallic, teknikk, skinn, vinterhjul, Salto ladestasjon og montering av denne med 10m kabel.
Sitat fra: Kjetil1986 på mandag 06. februar 2017, klokken 11:07
Totalprisen min ble på 300 000,- Metallic, skinn, teknikk og vinterhjul. Vinterhjula kosta 13 500,- eller 13 900,- (16" pigg") Fikk 800.- kroner i "rabatt"
Sitat fra: Crown på mandag 06. februar 2017, klokken 10:09
Sitat fra: Dnn . på mandag 06. februar 2017, klokken 09:16
Skal prøve å få tilbud fra flere steder for å prøve å presse prisen ned litt.
Jeg skal gå få skinnpakke, samt blåfargen. Legg gjerne ut pris på bilen, og vinterhjul hver for seg
Meld deg inn i Bondelaget, så får du i hvert fall 4% Agrol storkunderabatt :)
Må vel ha vært medlem en mnd eller 2 for å få denne prisen?
Sitat fra: fplandberg på mandag 06. februar 2017, klokken 19:49
Sitat fra: Kjetil1986 på mandag 06. februar 2017, klokken 11:07
Totalprisen min ble på 300 000,- Metallic, skinn, teknikk og vinterhjul. Vinterhjula kosta 13 500,- eller 13 900,- (16" pigg") Fikk 800.- kroner i "rabatt"
Sitat fra: HPSE på mandag 06. februar 2017, klokken 22:51
Må vel ha vært medlem en mnd eller 2 for å få denne prisen?
Nå hadde jo jeg vært det, så det var ikke noe å tenke på, men beviset må man ikke vise før ved betaling, så så lenge det er mer enn 2 mnd leveringstid er jo ikke det noe problem.
Fikk 15% rabatt da vi kjøpte Leafen da :)
Jeg betalte etter rabatt 273k med teknikk, skinn, metallic og vinterhjul, men bestilte i august, fikk den i desember, prisene har vel steget noe.
Fikk pris på fiks ferdig bil m hjul til 293 tusen.
sengekos
285.000kr for hvit med teknikkpakke, skinn, takluke, bagasjeromsmatte og vinterdekk.
Det var en veldig bra deal JB. Hvor har du fått dette og klarte du å forhandle deg til den prisen selv, eller brukte du bare rabatter via noe? Samt når bestilte du?
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Storbrukeravtale gjennom jobben hjalp litt på :)
280 000 ferdig levert med hvinterhjul, metallic, skinn og teknikkpakke.
Sitat fra: fplandberg på mandag 06. februar 2017, klokken 19:49
Sitat fra: Kjetil1986 på mandag 06. februar 2017, klokken 11:07
Totalprisen min ble på 300 000,- Metallic, skinn, teknikk og vinterhjul. Vinterhjula kosta 13 500,- eller 13 900,- (16" pigg") Fikk 800.- kroner i "rabatt"
Bestilte tidlig med storforbrukeravtale: 265000, hvit - teknikk - skinn - 16" vinterhjul
Dette viser at Hyundai har litt å gå på :) De tjente garantert på min bil og kronen har nok styrket seg etter dette.
280k med alt utenom soltak. :D vinter hjul, metallik, skinn... bare god stemning. jeg skapte krig mellom selgere da jeg spilte de opp mot hverandre, det kom meg 15k tilgode på grunn av at de skulle vinn over hverandre
Jeg har betalt 277.450,- med teknikkpakke, vinterhjul, Type2 ladekabel (7,5m), metallic lakk (Aurora Silver).
Sitat fra: Arif.BD på onsdag 08. februar 2017, klokken 08:23
Jeg har betalt 277.450,- med teknikkpakke, vinterhjul, Type2 ladekabel (7,5m), metallic lakk (Aurora Silver).
Følger det ikke Type2-kabel med bilen eller har du lagt til en ekstra?
Sitat fra: zbk på onsdag 08. februar 2017, klokken 08:47
Sitat fra: Arif.BD på onsdag 08. februar 2017, klokken 08:23
Jeg har betalt 277.450,- med teknikkpakke, vinterhjul, Type2 ladekabel (7,5m), metallic lakk (Aurora Silver).
Følger det ikke Type2-kabel med bilen eller har du lagt til en ekstra?
Hvis man har bestilt bil tidlig (jeg bestilte i midten av desember) så er egentlig ikke type2-kabel med i teknikkpakken. Den er med nå, men pakken er litt dyrere enn hva den var.
Sitat fra: fredriks på onsdag 08. februar 2017, klokken 08:50
Sitat fra: zbk på onsdag 08. februar 2017, klokken 08:47
Sitat fra: Arif.BD på onsdag 08. februar 2017, klokken 08:23
Jeg har betalt 277.450,- med teknikkpakke, vinterhjul, Type2 ladekabel (7,5m), metallic lakk (Aurora Silver).
Følger det ikke Type2-kabel med bilen eller har du lagt til en ekstra?
Hvis man har bestilt bil tidlig (jeg bestilte i midten av desember) så er egentlig ikke type2-kabel med i teknikkpakken. Den er med nå, men pakken er litt dyrere enn hva den var.
Hvis man ser på utstyrslisten nå så følger faktisk type2-kabelen med selve bilen nå, og ikke spesielt for teknikkpakken. Jeg fikk den med på listen da jeg bestilte fordi det var uklart om den var med, det viste seg lurt, for det var den ikke før. :)
Sitat fra: Crown på onsdag 08. februar 2017, klokken 09:28
Sitat fra: fredriks på onsdag 08. februar 2017, klokken 08:50
Sitat fra: zbk på onsdag 08. februar 2017, klokken 08:47
Sitat fra: Arif.BD på onsdag 08. februar 2017, klokken 08:23
Jeg har betalt 277.450,- med teknikkpakke, vinterhjul, Type2 ladekabel (7,5m), metallic lakk (Aurora Silver).
Følger det ikke Type2-kabel med bilen eller har du lagt til en ekstra?
Hvis man har bestilt bil tidlig (jeg bestilte i midten av desember) så er egentlig ikke type2-kabel med i teknikkpakken. Den er med nå, men pakken er litt dyrere enn hva den var.
Hvis man ser på utstyrslisten nå så følger faktisk type2-kabelen med selve bilen nå, og ikke spesielt for teknikkpakken. Jeg fikk den med på listen da jeg bestilte fordi det var uklart om den var med, det viste seg lurt, for det var den ikke før. :)
Se det! Hyundai har kommet til fornuften. Å levere en bil uten Type2-kabel i Norge er vel på grensen til idiotisk.
Jeg betalte 300 000 for bil med teknikk, skinn, metallic, vinterhjul, bagasjeromsmatte, 7,5 m type 2 kabel og 2 stk saltoladere med montering. Trur det var ein ganske grei pris. Skrim bil på Kongsberg forøvrig.
Sitat fra: Crown på onsdag 08. februar 2017, klokken 09:28
. . . nå så følger faktisk type2-kabelen med selve bilen nå, og ikke spesielt for teknikkpakken.
Type2 kabelen fulgte ikke med i teknikkpakken heller opprinnelig.
Sitat fra: Elmo på onsdag 08. februar 2017, klokken 12:18
Sitat fra: Crown på onsdag 08. februar 2017, klokken 09:28
. . . nå så følger faktisk type2-kabelen med selve bilen nå, og ikke spesielt for teknikkpakken.
Type2 kabelen fulgte ikke med i teknikkpakken heller opprinnelig.
Nei jeg vet det, men det var en her som skrev at nå fulgte kabelen med teknikkpakken, men kabelen følger med uansett nå, ikke bare hvis man kjøper teknikkpakken.
Betaler 275 for svart bil med teknikk, skinn, vinterhjul og bagasjeromsmatte. Skrev kontrakt forrige uke, levering i mai.
Sitat fra: zbk på onsdag 08. februar 2017, klokken 08:47
Sitat fra: Arif.BD på onsdag 08. februar 2017, klokken 08:23
Jeg har betalt 277.450,- med teknikkpakke, vinterhjul, Type2 ladekabel (7,5m), metallic lakk (Aurora Silver).
Følger det ikke Type2-kabel med bilen eller har du lagt til en ekstra?
Jeg fikk bilen med vanlig stikk-kontakt kabel. Og type2 var en ekstra.
Har betalt 290.000 for min Med alt utstyr minus soltak og ikke metallic.
Har bedt om original Hyundai Vinter felger.
Kjøpt idag for 389 med 3 års service med vinterhjul og teknikk/skinn
Hadde fått tilbud på samme utstyr (uten service) for 383
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Sitat fra: Dnn . på fredag 10. februar 2017, klokken 17:16
Kjøpt idag for 389 med 3 års service med vinterhjul og teknikk/skinn
Hadde fått tilbud på samme utstyr (uten service) for 383
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Jeg håper du mener 289
Ja 289 såklart
Veldig bra dette. 60-70 mindre enn Ampera-e
Var den metallic? Jeg betalte 290.000 for samme bilen uten metallic.
Sitat fra: RS på onsdag 15. februar 2017, klokken 17:52
Var den metallic? Jeg betalte 290.000 for samme bilen uten metallic.
Nei, den er uten metallic. Hvit. Jeg tenker å bestille bilen hos en annen forhandler som er nærmere dit vi flytter. Greit med sammenligningsgrunnlag.
Min er også hvit. Med skinn og tek. pakke. Kjøpt i Ås.
Sitat fra: fredriks på onsdag 08. februar 2017, klokken 10:27
Se det! Hyundai har kommet til fornuften. Å levere en bil uten Type2-kabel i Norge er vel på grensen til idiotisk.
Uenig. Har ikke hatt elbil fryktelig lenge, men har kun brukt type2-kabelen ÉN gang, så den ligger bare i det doble bagasjeromsgulvet og ser sjelden sola. Jeg skjønner at mange bruker de ofte, og det kommer jo helt an på hvilken ladeløsning man har på jobb/hjemme eller andre steder man frekventerer, og hvilket rekkeviddebehov man har utenom, men hurtigladere har jo kabel integrert, og når det blir en annen ladeløsning enn schuko hjemme så blir det mest sannsynlig uansett enten ladestasjon med fastmontert kabel eller en ladekladd med CEE-stikk som alltid henger på plassen sin. Så for meg hadde et par tusenlapper vært mer verdt enn type2-kabelen som fulgte med bilen.
De som har behov for type2-kabel kunne like godt kjøpt det helt separat og beholdt den når man solgte bilen, slik at alle har utstyret en selv trenger for sine behov.
Sitat fra: gr på onsdag 15. februar 2017, klokken 20:50
De som har behov for type2-kabel kunne like godt kjøpt det helt separat og beholdt den når man solgte bilen, slik at alle har utstyret en selv trenger for sine behov.
Eller enda bedre, man burde kunne velge når man kjøper bilen. Både på Leafen og Ioniqen ligger kabelen med schuko helt urørt og uåpnet i bagasjerommet. Jeg tenker av og til at jeg burde testet om de faktisk virker. :-D
Sitat fra: gr på onsdag 15. februar 2017, klokken 20:50
Sitat fra: fredriks på onsdag 08. februar 2017, klokken 10:27
Se det! Hyundai har kommet til fornuften. Å levere en bil uten Type2-kabel i Norge er vel på grensen til idiotisk.
Uenig. Har ikke hatt elbil fryktelig lenge, men har kun brukt type2-kabelen ÉN gang, så den ligger bare i det doble bagasjeromsgulvet og ser sjelden sola. Jeg skjønner at mange bruker de ofte, og det kommer jo helt an på hvilken ladeløsning man har på jobb/hjemme eller andre steder man frekventerer, og hvilket rekkeviddebehov man har utenom, men hurtigladere har jo kabel integrert, og når det blir en annen ladeløsning enn schuko hjemme så blir det mest sannsynlig uansett enten ladestasjon med fastmontert kabel eller en ladekladd med CEE-stikk som alltid henger på plassen sin. Så for meg hadde et par tusenlapper vært mer verdt enn type2-kabelen som fulgte med bilen.
De som har behov for type2-kabel kunne like godt kjøpt det helt separat og beholdt den når man solgte bilen, slik at alle har utstyret en selv trenger for sine behov.
Enig med den siste her. Har kjørt eGolf i 2 år og 40.000km. Eneste gangene type 2 kabelen var ute, var når jeg støvsuget i dobbelbunnen i bagasjerommet..
Sitat fra: J-B på torsdag 16. februar 2017, klokken 09:35
Enig med den siste her. Har kjørt eGolf i 2 år og 40.000km. Eneste gangene type 2 kabelen var ute, var når jeg støvsuget i dobbelbunnen i bagasjerommet..
Med Ioniq blir det litt mer poeng i enn med 1. gen e-Golf pga dobbelt så kraftig lader.
Jeg blir rett forvirret over hvordan forskjellige firma skriver tilbudene.
Har hentet inn to priser.
Tek Skinn, Metallic, Vinterhjul.
Firma 1 - 293,600,-
Firma 2 - 299.400,-
Når jeg kom med Storforbrukerrabattønske til slutt, så økte prisen på bilen, før rabatten kom på.
Noen som har kjøpt den i Oransje? Føles "skummelt" å eventuelt kjøpe i den fargen... :P
Sitat fra: Ionisert på tirsdag 21. februar 2017, klokken 18:30
Jeg blir rett forvirret over hvordan forskjellige firma skriver tilbudene.
Har hentet inn to priser.
Tek Skinn, Metallic, Vinterhjul.
Firma 1 - 293,600,-
Firma 2 - 299.400,-
Når jeg kom med Storforbrukerrabattønske til slutt, så økte prisen på bilen, før rabatten kom på.
Noen som har kjøpt den i Oransje? Føles "skummelt" å eventuelt kjøpe i den fargen... :P
Ikke skummelt i det hele tatt. Phoenix orange er utrolig fin!!
Sitat fra: EspenM3 på onsdag 22. februar 2017, klokken 14:15
Sitat fra: Ionisert på tirsdag 21. februar 2017, klokken 18:30
Jeg blir rett forvirret over hvordan forskjellige firma skriver tilbudene.
Har hentet inn to priser.
Tek Skinn, Metallic, Vinterhjul.
Firma 1 - 293,600,-
Firma 2 - 299.400,-
Når jeg kom med Storforbrukerrabattønske til slutt, så økte prisen på bilen, før rabatten kom på.
Noen som har kjøpt den i Oransje? Føles "skummelt" å eventuelt kjøpe i den fargen... :P
Ikke skummelt i det hele tatt. Phoenix orange er utrolig fin!!
Enig! Jeg angrer litt på at jeg "safet" med Aurora silver når jeg har sett hvor flotte den rødorange, blåfargen og gulfargen er.
Teknik, Skinn, Metallic, Vinterhjul, bagasjematte og innlastingsbeskyttelse.
Signert på 285.000 for overstående.
Regner med det varierer på prisen hvor langt unna Drammen? man bor også.
Edit : Forøvrig godt å se at folk har den instillingen ovenfor Oransje. ;)
Her ble det en Marina Blue med Teknikkpakke og vinterhjul.
Signert på 273 550,- levert på Hamar i desember! :+1:
Gleder meg :D
Desember?? Det var no fryktelig lang leveringstid? Har de gått tom for blåfarge?? :)
Nei bare valgt leveringstid da pga har leasing bil nå som skal leveres i desember 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vurderer å bytte i3'en i en Ioniq og var innom en forhandler for prøvekjøring av bilen, fikk da også et tilbud når vi leverte tilbake bilen dage etter.
Bil + tekninkkpakke, skinn og soltak: 288.500.
Vinterhjul 16" alu, Continental Elektrisk: 13.500
Metallic lakk: 4.750
Engangssvgift: 2.400
Sum: 309.120
Rabatt: - 5.120
Sum totalt: 304.000
Vet ikke helt hva jeg tenker om tilbudet. Virker å være hakket dårligere enn det de fleste andre her har fått tilbud på. Nå har jeg ikke prøvd å forhandle ned prisen enda (men ser for meg at det er lite forhandlingsrom, grunnet etterspørselen), og har heller ikke hørt med forhandler om arbeidsgiver har noen avtale med dem.
Vurderer å meld meg inn i bondelaget. Står på siden til agrol at man må ha vært medlem i 2 måneder ved kontraktsinngåelse. Noen som vet om det er tilstrekkelig å ha vært medlem i 2 måneder ved overtagelse?
Ser ut som at du har fått et helt greit tilbud. Personlig tar jeg endel av innleggene her med en klype salt.
Bare send mail til 3-4forhandlere og nevn at du spør etter pris flere steder. Jeg fikk min til 289 pluss 3års serviceavtale. Jeg har metallic, skinn og teknikk med vinterhjul.
Fikk også tilbud på samme bilen uten serviceavtale for 283. De kan gå ned endel, og trenger ikke rabatter fra agrol for å få litt.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Sitat fra: Dnn . på søndag 12. mars 2017, klokken 22:00
Bare send mail til 3-4forhandlere og nevn at du spør etter pris flere steder. Jeg fikk min til 289 pluss 3års serviceavtale. Jeg har metallic, skinn og teknikk med vinterhjul.
Fikk også tilbud på samme bilen uten serviceavtale for 283. De kan gå ned endel, og trenger ikke rabatter fra agrol for å få litt.
Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Har gjort det nå og venter på tilbakemeldinger :+1:
Foreløpig er har jeg fått tilbud fra en forhandler, men det var tusenlappen høyere enn tilbudet jeg allerede hadde.
Vurdere også å droppe felg på vinterdekkene, og bare få med dekkene. Noen andre som har gjort det?
Sitat fra: ApeX på mandag 13. mars 2017, klokken 10:45
Vurdere også å droppe felg på vinterdekkene, og bare få med dekkene. Noen andre som har gjort det?
Dekk og felger kjøper du billigere hos f.eks Dekkonline.com. Ingen grunn til å få med dekk "momsfritt"...
Har avtalt prøvekjøring med forhandler via telefon og ba om å få oversendt et tilbud på e-post.
Ikke noe hurratilbud å skrive hjem om, men hadde vel ikke forventet noe særlig heller når man ikke har truffet selger ansikt til ansikt en gang.
Ioniq Electric platinum silver m/teknikkpakke, skinn, soltak og vinterhjul tikket inn til 304' etter "rabatt" som var på hele 3700 kr 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg har skrevet kontrakt i dag på teknikk, metallic, skinn og dekk. Nøkkelklar bil til 290'. Etter å ha forhørt meg med flere forhandlere, så falt jeg ned på at dette var et greit tilbud
Skrev kontrakt i dag - teknikkpakke med skinn, metallic (phoenix orange var litt for fristende når jeg så den hos forhandler ;D), vinterdekk med pigg på orginalfelger med TPMS (continental eller nokian dekk, avhengig av hva de har inne ved overlevering)
nøkkelklar bil 292.420,-
Egentlig ikke vært rundt hos andre forhandlere, rett og slett fordi jeg har hørt fra for mange i nærområdet at folka på Roa Auto er voldsomt gode å ha med å gjøre hvis det skulle dukke opp noen problemer.
Sitat fra: jcnorway på torsdag 16. mars 2017, klokken 19:25
Har avtalt prøvekjøring med forhandler via telefon og ba om å få oversendt et tilbud på e-post.
Ikke noe hurratilbud å skrive hjem om, men hadde vel ikke forventet noe særlig heller når man ikke har truffet selger ansikt til ansikt en gang.
Ioniq Electric platinum silver m/teknikkpakke, skinn, soltak og vinterhjul tikket inn til 304' etter "rabatt" som var på hele 3700 kr 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Fått et betydelig bedre tilbud hos en annen forhandler etter anbefaling fra familie som har handlet flere biler hos vedkommende.
Samme oppsett som ovenfor, denne gangen med en totalpris på 295' ;) Levering i juli ved bestilling nå i følge forhandleren.
Sitat fra: jcnorway på fredag 17. mars 2017, klokken 14:29
Fått et betydelig bedre tilbud hos en annen forhandler etter anbefaling fra familie som har handlet flere biler hos vedkommende.
Samme oppsett som ovenfor, denne gangen med en totalpris på 295' ;) Levering i juli ved bestilling nå i følge forhandleren.
Høres ut som en god deal det ja. Rart at forhandlerne opererer med så forskjellige leveringstider. Jeg bestilte i går og fikk beskjed om levering august/september...
Skjønner ikke dette med leveringstid. Er det gjetning eller får de opp estimert levering i systemet når ordren legges basert på utstyrsnivå, fargevalg osv?
Sent from my iPhone using Tapatalk
(Her er hva jeg tror, ikke fakta men ut fra oppfatninger.)
De har nok ikke peiling, og de gjetter bassert på tidligere leveringer.
De vet kanskje at samtlinge biler på de 2-3 neste skipene allerede er solgt, og vet ikke når neste levering etter disse, og hvor mange som kommer...
Var det ikke noen Blå biler som ikke kom på over 6mnd?
+ Usikkerhet nå med at salget har startet i andre større land, om lille norge vil få nok leveranser...
USA, England med flere...
Begynner å bli litt leveringstid ja..
Noen som har snakket med forhandlere om muligheten for å bestille 2018-cersjonen nå? Og få den levert såfort 2018 begynner å shippes? Er jo fristende med tanke på ryktene om større batteri og bedre baksete. Men de vet vel ingenting om priser ennå, pluss at de må pushe dagens modell maksimalt.
jeg tror at 2018 model er ikke blitt lansert enda (ikke på noen bilmesse eller). Bare 2017 modell er nå i Sør Korea. Tesla Bjørn har prøvd ny model i Seoul for noen uke siden; ganske lik bil uten større batteri pakke/autopilot.
Jeg tror at ny model blir først lansert på bilmesse, me jeg kan ta feil 8)
Sitat fra: jcnorway på torsdag 16. mars 2017, klokken 19:25
Har avtalt prøvekjøring med forhandler via telefon og ba om å få oversendt et tilbud på e-post.
Ikke noe hurratilbud å skrive hjem om, men hadde vel ikke forventet noe særlig heller når man ikke har truffet selger ansikt til ansikt en gang.
Ioniq Electric platinum silver m/teknikkpakke, skinn, soltak og vinterhjul tikket inn til 304' etter "rabatt" som var på hele 3700 kr 
Sent from my iPhone using Tapatalk
Var innom forhandler i dag og hentet bilen for en litt lenger prøvekjøring som skal gjøres i morgen.
Måtte flire litt da jeg så Hyundai-selgeren dra fra jobb etter å ha overlevert oss bilen. Han trasket glad og fornøyd bort til bilen sin, en BMW 3-serie st.vogn og brummet fornøyd hjem for helgen ;D I mitt hode har jeg forestilt meg at en VW-selger kjører VW privat og en Hyundai-selger kjører "sitt" merke på privaten (da de nok får ok ansattpriser), men her virket det som Hyundai-selgeren heller foretrakk BMW ;)
Sitat fra: jcnorway på lørdag 01. april 2017, klokken 23:42
men her virket det som Hyundai-selgeren heller foretrakk BMW ;)
Kona hans hadde sikkert okkupert Ioniq'en. Skjer hele tiden at fruen anekterer første elbilen i familien ;) :D
Sitat fra: Elmo på søndag 02. april 2017, klokken 12:58
Sitat fra: jcnorway på lørdag 01. april 2017, klokken 23:42
men her virket det som Hyundai-selgeren heller foretrakk BMW ;)
Kona hans hadde sikkert okkupert Ioniq'en. Skjer hele tiden at fruen anekterer første elbilen i familien ;) :D
Fruene får alltid nyeste bil?
Jeg fikk min importerte Ioniq fra Frankrike i sort metallic lakk og teknikk pakke (Uten setevarmer, el. justering på setet og blindsone varsel) for 246000,- vil påstå selv at dette var em god deal! Vist noen lurer så er det varmepumpe på bilen. Hva synes dere?
Sitat fra: Jusabo på mandag 17. april 2017, klokken 00:33
Jeg fikk min importerte Ioniq fra Frankrike i sort metallic lakk og teknikk pakke (Uten setevarmer, el. justering på setet og blindsone varsel) for 246000,- vil påstå selv at dette var em god deal! Vist noen lurer så er det varmepumpe på bilen. Hva synes dere?
Veldig god pris det der. Varmepumpe er jo det viktigste av tilleggsutstyret. Setevarme og blindsonevarsler kan man strengt tatt klare seg uten særlig hvis man forvarmer.
Sent from my iPhone using Tapatalk