Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kewet City-Jet 5 til salgs på FINN

Startet av Eirik Skodbo, torsdag 15. april 2010, klokken 11:08

« forrige - neste »

Eirik Skodbo

Leaf 62, 07.08.2019 e+Tekna. Blå/sort tak.
Leaf 30, 2016-2019.
Think 2008-2017.
Kewet Citi-Jet 5 1996-2008.

elektrolux

Km standen på denne bilen kan være et godt eksempel på hvor driftsikre disse bilene er.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Hans Håvard Kvisle

Hei Eirik,

Så den på finn.no idag, ja.
Intet annet enn imponerende hvor mye du har kjørt Kewet over mange år!
Håper ikke en gammel traver som deg forlater elbilismen. Funnet deg et nytt alternativ?
St.Hanshaugen

Eirik Skodbo

#3
Sitat fra: Hans Håvard Kvisle på torsdag 15. april 2010, klokken 12:11
Hei Eirik,

Så den på finn.no idag, ja.
Intet annet enn imponerende hvor mye du har kjørt Kewet over mange år!
Håper ikke en gammel traver som deg forlater elbilismen. Funnet deg et nytt alternativ?


Hei.
Det er blitt mange km. ja. Kommer ikke til å kjøpe fosilt noe mer. Det skjer så mye spennende og håper på Tesla model S som neste familie bil. Jeg gikk for Think denne gangen pga. rekkevidde.
Hyggelig at du fortsatte ditt engasjement i Norstart.  Regner med at du fremdeles har Buddy Classic Classic.....
Leaf 62, 07.08.2019 e+Tekna. Blå/sort tak.
Leaf 30, 2016-2019.
Think 2008-2017.
Kewet Citi-Jet 5 1996-2008.

Hans Håvard Kvisle

Jepp, jeg klarer meg fint med en turkis Buddy Classic. Men er svært glad for at jeg har LiIon-batterier. Det gir kjørelengde 90-130 km varierende gjennom året. Holder for en bybil, det.
St.Hanshaugen

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA