Elbilforum.no
Bilmerker => Hyundai => Hyundai KONA => Emne startet av: TorT på tirsdag 17. desember 2019, klokken 18:56
Til info, så har jeg fått denne mailen;
Kjære kunde
Vi sender deg denne mailen i forbindelse med at du har kjøpt et Mont Blanc Xplore takstativ RFX 201 hos oss i 2019.
Vi har fått beskjed fra Mont Blanc at det er gjort en feil i vognliste i forbindelse med bilmodellen Hyundai Kona. Takstativet RFX 201 passer ikke denne modellen og må byttes i et annet Xplore takstativ.
Det er viktig at takstativet ikke brukes ettersom det kan utgjøre en sikkerhetsrisiko.
Nye føtter sendes fra Sverige i dag og vi håper nytt kan sendes ut til dere i løpet av uken. Vi gir eventuell beskjed om retur av gammelt stativ. Ettersom omfanget er relativt stort og vi er midt i julerushet hos Posten kan vi ikke love når dere får forsendelsen. Vi er virkelig lei oss for at dette har skjedd og beklager følgende som oppstår.
Fikk samme mail og ble oppringt av Autoload i tillegg.
Bra oppfølging det :+1:
Nå er det en pakke på vei hit. Synes de har veldig god kundeservice til nå.
Fikk også varsel, men etter dette har det vært totalt stillhet. Flere SMS-er og mail, ikke noe svar. Makan til ubrukelig firma har jeg ikke møtt på.
Anbefaler alle å holde seg unna basert på erfaringene så langt.
Hmmm, så rart?
På det første settet jeg fikk var det en feil på den ene foten. En tlf til Autoload og ny ble sendt med en gang.
Så kom dette med feil modell, der kom det mail og oppfølgende telefon fra dem.
Nytt sett ankom i posten 10 dager etter.
Topp service så langt for min del :+1:
Jeg har også god erfaring. Ble oppringt. De sendte kjapt. Ferdig returlapp fulgte med, så veldig enkelt å returnere. God oppfølging.
De kan jo ikke lastes for at fabrikant hadde feil i tabellene sine.
Som jeg skriver er det manglende svar jeg reagerer på. Har nå fått svar og nytt takstativ er på vei. De mente de hadde sendt til feil e-post. Synes det er merkelig - og egentlig lite troverdig, da de bruker vel "svar" på e-poster. Og hva med SMS-ene?
Jaja, endelig får svar. Ser på Facebook at det er mange med meg som har slitt med å komme i kontakt med dem.
Og for all del: Det begynte meget bra ved nfo og bestilling, samt informasjon om feilen som ble gjort.