I dag er bilen inne for de aller siste garantireparasjonene.
Og jeg lurer på hvordan du vet dette
-håper bilen din har garanti også en stund fremover 
Haha. Ja det var kanskje litt dårlig formulert av meg

Men på den annen side så regner jeg med bilen kommer til å holde seg feilfri de neste 5 årene, så garantireparasjoner skal det ikke være behov for

Tror ikke det har dukket opp nye feil de siste 2 månedene (feilene har nok vært der, enkelte latente, siden overtakelsen). Så bare feilene utbedres har jeg ingen ting å utsette på bilen!
JEg så en blå en idag som de mekka takstativdeksel på :p
Min er grå, men mtp utførelsen på disse dekslene (tynn plast!) tror jeg dette kommer til å bli et vanlig problem. Spørs om ikke de kommer med deksler i metall etter hvert.
Hei Øyvind h,
Ble du fornøyd med bilen etter garanti rep. Særlig interesse for vindus-subbingen da den er ekstrem på min! 
Testet såvidt i går kveld og det ser ut til at problemet er løst! Kunne hverken se eller høre at de tok oppi taket, men jeg vil teste alle dørene i dag i dagslys for å få det bekreftet! Vinduene skal ikke være slik at de tar oppi, og det lar seg justere.
Angående om jeg er fornøyd generelt: Jepp! Jeg har ikke fått noen service-beskrivelse (var ikke jeg som hentet bilen), så jeg vet ikke om de har tatt tak i at. Jeg har ikke fått testet om de har fikset panorama-taket, for det plystret om jeg la meg i 110km/t (slitsomt og er blitt kommentert av flere som har prøvekjørt). Dekselet har de fikset. Airbag-lampen vet jeg ikke om de har feilsøkt, dobbeltlader regner jeg med nå er installert (ikke fått testet det heller, og uten service-beskrivelse må jeg bare stole på at det er gjort).
Det eneste jeg har sett at de ikke har gjort er å feste de sjuskete og løse pakningene rundt bakdørene. Men nå tror jeg at jeg legger på litt lim selv og ser om det holder. De hadde visstnok dedikert en egen tekniker til min bil hele fredagen, og de var ikke ferdige før nærmere halv syv på kvelden. Så det står ikke på innsatsen!
EDIT: Oppdaget nå at de har gjort et par ting som ikke stod i listen over ting de skulle ta nå. De har satt inn de manglende luftdysene i dashen, og fikset en annen sak vi ble enige om at de skulle rette.
Nå ble jeg positivt overrasket! Takk til Tesla Alnabru! Dere har rettet opp inntrykket