Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bagasjeromsmatte "nye" Nissan Leaf

Startet av Nærbø, tirsdag 01. oktober 2013, klokken 08:59

« forrige - neste »

Nærbø

Er det noen som har kjøpt bagasjeromsmatte i gummi til nye Leafen? Ser på Nissan.no at de skal koste 1001 kr, men Ålgård Auto tar ca 1300 for den. Prøvde Gytis Autek men de selger ikke dette. Andre forslag til hvor en kan få tak i til rimeligere pris enn 1300?

Leaftekna2018

Jeg kjøpte min hos BNH Lillestrøm.
Spør der.Tror den ligger under 1000 lappen.
Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19
Skoda Enyaq sportline IV80X Racing Blue levert Mai 2022

Nærbø

Var i kontakt med BNH Lillestrøm i dag. Kostet 1221 der. Ålgårds Auto oppgir at det tilkommer forhandlerpåslag og frakt på prisen, derfor 1301 kr.

MartinP

Köpte en original matta för 2 veckor sedan på Buskerud Bilsenter, Lier för 1000 NOK. Måste kapa den för att passa i min Tekna med Bose låda där bak men det var en markering på mattan där man ska skära så det var inga problem.

Leaftekna2018

Nordisk Leaf Tekna 2013 utgave,hentet i aug 2013 hos BNH-solgt 12.6.19
Nissan Leaf Tekna 2018 alt av utstyr kjøpt brukt 12.6.19
Skoda Enyaq sportline IV80X Racing Blue levert Mai 2022

bjorn_2390

Noen av dere som gidder å legge ut et bilde av matta på plass i bagasjerommet?
Går den oppover veggene, eller ligger den bare i bunnen?
Synes veggene blir veldig fort avskallet (hakk). Derfor vært ønskelig med noe også oppover langs sidene.

(Dyr, da. Alternativ uoriginal matte?)
Blå Euro-Leaf (2012)

Bobbulf

Sitat fra: bjorn_2390 på tirsdag 07. januar 2014, klokken 22:04
Noen av dere som gidder å legge ut et bilde av matta på plass i bagasjerommet?
Går den oppover veggene, eller ligger den bare i bunnen?
Synes veggene blir veldig fort avskallet (hakk). Derfor vært ønskelig med noe også oppover langs sidene.

(Dyr, da. Alternativ uoriginal matte?)
Hvis du ser på "tilbehør brosjyre" her, så ser det ut til at den går oppover litt på sidene;
http://www.nissan.no/NO/no/services-fleet/Prislister-og-spesifikasjoner.html
Euro-Leaf Tekna koksgrå "Metallic Slate" :) 08-2013
MB E350 CDI 4Matic AMG - 2010
Bergen

knutgrr

Noen rimeligere alternativer til bagasjerommet?
Leaf levert desember 2013. Stavanger/Sola.

D9

Våger meg til å bumpe denne tråden.
Noen som har kommet over matte som passer perfekt utenom original fra Nissan?
'14 Leaf
'15 Evalia

Spiffster

Jula har bagasjeromsmatte til 299,- Den kuttes til og passer fint. Jeg valgte den største matten og da dekker den en del av plasten på sidene. Kjekt når feks barnevogner, hundebur etc skal inn. Det er en myk gummimatte som ikke er glatt.

http://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/innvendig-bilstyling/bilmatter/bagasjeromsmatte-606018/

haavardhun

Jeg kjøpte gummimatte på rull hos bilextra,  klippet selv, funker veldig bra
Leaf siden februar 2014...
Skoda Yeti snart byttes ut til fordel for TMS85? jepp, kommer i oktober

D9

Noen av dere som har lyst til å spandere et bilde av ferdig kuttet matte i bagasjerom? :)
'14 Leaf
'15 Evalia

casall

Hadde også satt pris på om noen kunne tatt et bilde av kuttet matte i bagasjerommet! :)

Rotrex


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA