Skrevet av Emne: Trondheim - Hitra  (Lest 26812 ganger)

3phaselemon

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
Sv: Trondheim - Hitra
« Svar #45 på: mandag 28. mai 2018, klokken 11:00 »
Forsinkelse i Fortum systemet ser det ut som.
https://www.hitra-froya.no/nyheter/2018/05/25/Vil-komme-ladeangsten-i-forkjøpet-16772565.ece

"- [Hitra kommune] har også fått tilskudd til to hurtigladestasjoner i Fillan sentrum og har avtale med Fortum, etter innhentet pris fra flere, kunne rådmann Laila Eide Hjertø fortelle i februar. Liland har ikke noe nytt å tilføye, men sier følgende:
- Det vi mangler nå er selve ladepunktet. Vår kontaktperson hos Fortum er en travel mann og de opplever nok en stor pågang for tiden, men det kommer."

Kjørte forbi Krokstadøra forrige uke og det var ryddet litt plass til en hurtiglader men ingenting er bygget der heller.

hanche

• Sr. Member
    • Vis profil
    • Jobber på NTNU
« Svar #46 på: fredag 29. juni 2018, klokken 16:22 »
Kjørte forbi Krokstadøra forrige uke og det var ryddet litt plass til en hurtiglader men ingenting er bygget der heller.
Det er det bevegelse nå: https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=34229.msg692142#msg692142
Trondheim; Kia Soul EV 2016 (svart/rød).

Turbato

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #47 på: mandag 02. juli 2018, klokken 10:38 »
Hurtigladeren på Fillan (Hitra) skal være klar i august/september, skriver kommunen: https://www.hitra.kommune.no/hurtigladestasjon-for-elbil/

hanche

• Sr. Member
    • Vis profil
    • Jobber på NTNU
« Svar #48 på: mandag 02. juli 2018, klokken 11:24 »
Dette blir bra! Da blir det nok en biltur ut dit til høsten. Jeg har ikke vært på Hitra/Frøya på årevis.  ;D
Trondheim; Kia Soul EV 2016 (svart/rød).

Turbato

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #49 på: onsdag 11. juli 2018, klokken 10:39 »
Den er ikke på ladestasjoner.no, den er ikke på map.chargedrive.com, men i appen til Fortum har den jaggu dukket opp – ny hurtiglader på Krokstadøra. Noen som har vært der og sett den?

jknap

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #50 på: tirsdag 17. juli 2018, klokken 11:47 »
ja, jeg brukte laderen forrige helg, både på vei ut til Hitra og tilbake igjen. Perfekt plassering mtp 80%-lading til og fra byen.

ZoE-bar

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #51 på: mandag 30. juli 2018, klokken 15:31 »
Da har jeg prøvd ut ny hurtiglader i Krokstadøra. Samt prøvd ut lader på Hjorten Hotel på Hitra. Alt fungerer strålende på min Zoe. På Hotel Hjorten har de en stolpe med 11 kw og Type 2 kontakt. Gratis for gjester, men åpent for at «ikke-gjester» også kan lade. Angivelig 100 Kr PR time. Jeg betalte vesentlig mindre. God service 😍. Til opplysning så kan visstnok Renault Zoe også lade på «Blått Kompetansesenter» på Frøya.