Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla i norske medier

Startet av Oreo, tirsdag 07. mai 2013, klokken 08:50

« forrige - neste »

Lille Lance

Sitat fra: TesLars på torsdag 03. oktober 2013, klokken 22:28
Sitat fra: ellinger på torsdag 03. oktober 2013, klokken 22:08
Det virket nesten som Tesla fungerte som medisin mot hans ADHD.
Tror dette må være første gang jeg har sett han så rolig, men samtidig så ivrig.
Nesten litt komisk, og det blir bare bedre og bedre jo mer man ser det.

Haha. Der lo jeg godt. Men enig med alle her, dette var god PR.

Endelig kosa jeg meg foran TV'n  ;D
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Oreo

Sitat fra: RSandven på torsdag 03. oktober 2013, klokken 22:09
Til de som ikke fikk sett det, han avsluttet med å si: "Til alle dere nordmenn som har bestilt dere en Tesla S, enten du er kvinne eller mann, på gølvet eller direktør, GRATULERER!..."
Det er oss :D
Takk for gratulasjonen Jan Erik  :) Det var best med hele reportasjen, aldri fått en slik "personlig" melding før.
Trøndelag, x-Hvit Nissan LEAF, 19.01.12-13.05.13
x-Tesla Model X, 100D 17.12.2017-12.04.2021
Tesla Model S, P85+ #P12xx/VIN 14 4xx 11.09.13->

Stig O

Rålekker filming og redigering av Teslaen(med den fineste fargen). En av de beste i så måte på Broom, men noen test var det jo ikke. Det var vel mere en reklamefilm jeg koste meg veldig med.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

cairnz

Elbilist

VigdisA

Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

fhovlan

Skummel overskrift, men avslutta slik:

"Grav presiserer at elbilteknologien er blitt stadig bedre og at bilene får stadig mer avanserte sikkerhetsfunksjoner. Han mener også at Tesla Model S er en veldig sikker bil ut fra batteriteknologien som er brukt.

– Med nyere elbiler blir vi mindre bekymret, forteller han."

Hyperstress

Ligger Broom-innslaget gratis på nett noe sted? Trodde det skulle dukke opp på youtube ganske raskt, men finner det ikke .
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

LAH

85 - P4126 - VIN18537
Lev. des - lev. okt - lev. november - levert fredag 13. des

TesLars

Oslo
Black Model S

Foleson

Nok et eksempel på manglende engelskkunnskap og dårlig utdanning blant journalister...

"Han forteller at gjenstanden traff bilen veide noe som tilsvarer 25 tonn."

Hva med å skrive at gjenstanden traff bilen med en KRAFT tilsvarende 25 tonn? Alle unntatt han som skrev saken skjønner jo at gjenstanden ikke kunne veid 25 tonn. DB journalister kan umulig være dyre i drift.



Model S 85, MC Rød/Svart/Matt Abachi minus Barneseter :-)

turbolurbo

Tør ikke tenke på resultatet hvis en hvilken som helst annen bil med normalt ca. 1 mm plate i dørken hadde blitt truffet med 25 tonns kraft av en slik metall gjenstand... :o
2019 TM3P

Lokführer

Jeg for min del synes Teslaen klarte seg uforskammet bra til å treffe noe som veide over ti ganger så mye. Udugelige journalister altså. Eller googleoversettere...
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Lokführer

Artig å lese skadefryden i kommentarene. Folk vil absolutt ikke at elbiler skal være fremtiden.
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

Land Trykkeri

Tesla Model S 85 Sort  -. Just love it :-)

stianrod

Tesla Model S P85 2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA