Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla i norske medier

Startet av Oreo, tirsdag 07. mai 2013, klokken 08:50

« forrige - neste »

Cato76

:+1: Tesla Model 3 Performance 2021
:D Tesla Model S P85 (2015) - Kjøpt Oktober 2017 - Solgt
8) Tesla Model S P85D - Kjøpt feb. 2016 (førstegang registrert feb 2015. Solgt februar 2017)
:'( Tesla Model S P85 (13. September 2013) -Solgt feb. 2016 med 71.000km på telleren

ducktolate

Ble litt for datateknisk svar for meg, men jeg tror ikke det. Sitter med hotell wifi på iPad. Enkelte ting går greit på sumo, men altså ikke dette. Og nå begynner det :-\

Muffinman

Bytta ut Animal Planet med Zebra på nett et kvarter før Broom begynte og fikk kvittering på at det ville ta 5 virkedager. Det gikk raskere. Jeg ser på Zebra nå :)

daggad

Ho ho...Tesla fikk nok solgt noen biler på den reportasjen der !  8)
Ålesund
TM3 LR AWD 2020
Leaf 24kW 2011

glaserud

Han virket jo relativt fornøyd ja.

Til spørsmål lenger opp: P85+
P85+, Pearl white, 21" Grey, Black leather. Alt unntatt barneseter.
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt godkjennelse.

cairnz

Hehe, fint innslag på Broom faktisk. En av de bedre redigeringene jeg har sett så langt i Brooms historie - og det er godt å se at han ikke bare var opphengt i effekt og akselerasjon!
Elbilist

OddB

«Tesla S»  :P
glad jeg har små solbriller...
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

Meringdal

Fet reportasje! Denne kom godt frem! :)

rsy

Gleder meg ikke mindre nå akkurat :)

RSy

Lokführer

Absolutt en fin omtale av bilen, men de skrapet jo bare overflaten av hvor fantastisk den er ;)
Ellers fikk jeg igjen bekreftet hvorfor jeg sluttet å se på Broom, det er jo forferdelig dårlig tv!
Elbilist som unnlater å bruke kollektivfelt.

blokhus

Syntes det var en elendig reportasje jeg da. Denne bilen burde jo det vært gjennomført en grundig test på. Dette gav meg ingenting.
#2125 P85+ Blå m svart skinn
Alt utenom dobbeltlader, vinter- og sikkerhetspakke

ellinger

Det virket nesten som Tesla fungerte som medisin mot hans ADHD.
Tror dette må være første gang jeg har sett han så rolig, men samtidig så ivrig.
Nesten litt komisk, og det blir bare bedre og bedre jo mer man ser det.


RSandven

#462
Fantastisk bra innslag! Fantes ikke noe negativt å si. De hadde virkelig slått på stortromma ang. redigering her :)
Enig med de over her, de skulle gått mer i dybden; Interiør, luftfjæring, frunk osv...
Til de som ikke fikk sett det, han avsluttet med å si: "Til alle dere nordmenn som har bestilt dere en Tesla S, enten du er kvinne eller mann, på gølvet eller direktør, GRATULERER!..."
Det er oss :D
Lenge leve ventetiden!
Produksjon start: 8. okt
Produksjon ferdig: 18. okt
Levering 23. nov

ellinger

Sitat fra: RSandven på torsdag 03. oktober 2013, klokken 22:09
Fantastisk bra innslag! Fantes ikke noe negativt å si. De hadde virkelig slått på stortromma ang. redigering her :)
Enig med de over her, de skulle gått mer i dybden; Interiør, luftfjæring, frunk osv...
Til de som ikke fikk sett det, han avsluttet med å si: "Til alle dere nordmenn som har bestilt dere en Tesla S, enten du er kvinne eller mann, på gølvet eller direktør, GRATULERER!..."
Det er oss :D
Lenge leve ventetiden!
+1

TesLars

Sitat fra: ellinger på torsdag 03. oktober 2013, klokken 22:08
Det virket nesten som Tesla fungerte som medisin mot hans ADHD.
Tror dette må være første gang jeg har sett han så rolig, men samtidig så ivrig.
Nesten litt komisk, og det blir bare bedre og bedre jo mer man ser det.

Haha. Der lo jeg godt. Men enig med alle her, dette var god PR.
Oslo
Black Model S

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA