Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla i norske medier

Startet av Oreo, tirsdag 07. mai 2013, klokken 08:50

« forrige - neste »

Per Magnus

Model X - 90

luffe

Stolt eier av S85 Dolphin Grey :)


Amper

P85D :o)

OddB

Man kan si hva man vil om framgangsmåten, men det tragiske er jo at ladeinfrastrukturen i Nord-Norge holder et nivå der man ender opp i slike situasjoner. Hvorfor har ikke denne byen "midt i Norge" et eneste tilbud til en stakkars el-bilist ?
DET burde kanskje avisene ta en oppfølgingssak på ?
Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway


sindrej

Tja, det virker i mitt hode svært usannsynlig å lansere 4wd til MS samtidig som MX lanseres ... men mitt hode er da litt haltende uansett så hva vet vel jeg?


RuneW

Sitat fra: sindrej på tirsdag 06. august 2013, klokken 11:34
Tja, det virker i mitt hode svært usannsynlig å lansere 4wd til MS samtidig som MX lanseres ... men mitt hode er da litt haltende uansett så hva vet vel jeg?

Usannsynlig eller ikke - tipper veldig mange heller ville ha hatt en MS med luftfjæring/trekk på alle hjul enn en MX. Hvis mange er som meg da... ::)
TMY LR AWD
TM3 LR AWD FSD (solgt)


OddB

Roxy -(rød S85) mottatt 19. mars 2014 kl 18:00
Styremedlem i Tesla Owners Club Norway

sindrej

AutofilTV ?  Var da en veldig statisk tvsending :p  Er det kanskje en entusiastisk Wenche fra forumet her vi ser i passasjersetet også ? :)

Havebigfun

- og Andreas som skal til Porsgrunn og som forteller om sine erfaringer i nabotråden ???

bb

#2700 P85 rød med alt på unntatt barn og alarm - bestilt 30.12.2012, levert 22.11.2013
Bjørns videoer


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA