Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Visning av bilder i innlegg også for de som ikke er innlogget

Startet av Bobbulf, torsdag 02. mai 2013, klokken 15:58

« forrige - neste »

Bobbulf

Hei
Tror det kunne vært lurt å stille forumet inn slik at man kan se bilder som er limt inn i innleggene selv om man ikke er medlem. Nettsiden vil se mer komplett ut hvis den fremstår slik den skal være når man er innlogget som medlem.
  Slik det er nå, kan det se ut som om sidene skal være uten bilder, og man kan da kanskje miste endel lesere og potensielle nye medlemmer av den grunn.
Euro-Leaf Tekna koksgrå "Metallic Slate" :) 08-2013
MB E350 CDI 4Matic AMG - 2010
Bergen

thorlar

Nittedal i Akershus. Kjører Opel Ampera siden høsten 2012

DeadLock

Støttes ikke!

Begrunnelse:  Da vil også alle crawler-bots o.l. få tilgang til hele forumet, og SPAM-nivået vil øke.

Løsningen fungerer fint som den er.


Mvh,
Thomas
2012 Hvit Leaf, VIN: 15749 levert 18.02.2013
Kmstand pr 01.08.2013: 17500
Sitering av DeadLock sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten skriftlig samtykke.
2019 Model 3 LR - Pearl White.
TOCN Signaturmedlem

cra

Hva med en "mellomløsning" der det vises placeholdere for bildene? Da framgår det klart at det skal være bilder der. Så kan bildet godt være en boks med en tekst om at du må være registrert for å få tilgang.

Er forøvrig litt i vilrede om hvilke bilder det siktes til? Jeg åpnet nettopp http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,8588.0.html i en annen nettleser der jeg ikke er innlogget, og fikk opp bildene?
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)

jkirkebo

En ting som irriterer meg er at bilder og andre vedlegg ikke vises når man leser forumet via "nyeste innlegg". Siden jeg kun bruker den visningen er det slitsomt å måtte klikke ekstra på innlegg med bilder for å få opp bildene, samt at det ikke alltid er så lett å vite at det skulle vært med bilder der.
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

Elmo

Sitat fra: jkirkebo på fredag 02. august 2013, klokken 16:47
En ting som irriterer meg er at bilder og andre vedlegg ikke vises når man leser forumet via "nyeste innlegg". Siden jeg kun bruker den visningen er det slitsomt å måtte klikke ekstra på innlegg med bilder for å få opp bildene, samt at det ikke alltid er så lett å vite at det skulle vært med bilder der.

+1
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

erikf

Bergen - Leaf 2012-2019 - model3 2019-

smil

må man ha medlemskap i elbilforening for å se bilder her i innlegg.

HEL

Jeg ser ikke bilder selv om jeg er medlem. Hvordan fikser jeg det?
iMiev 2017
***************
Ex Egålf 2018
Ex Pysjå ion i fem år
Ex Think i 2004 til 2007, det var kaldt

Amatøren

Etter en system oppgradering så ble det mye tull.

Ny bilder skal synes.

Vi venter fortsatt på at dette skal fikses. Det og editering av signatur.

Enten har ikke administrator tid eller får det ikke til. Dessverre så må vi leve en stund med dette problemet, men tidligere tilbakemeldinger er at de forsøker å se på det.

Ikke kritikk av forumet eller dets administratorer, men jeg synes forumets design virker noe gammeldags. Kjenner ikke SW, men bruk av den har kanskje noe med pris å gjøre.

Andre fora med Woltlab Burning Board virker mer moderne, men selvfølgelig alt er smak og behag.

All takk til forumeier for drift.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA