Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Golf El

Startet av Olemann, onsdag 14. november 2012, klokken 20:11

« forrige - neste »

Trig8

Siden Golf'en er en testbil basert på forrige generasjon karosseri, samt at tekniske data ikke er endelige ennå, synes jeg det er merkelig å ta den med i en test som den atpåtil vinner på subjektive årsaker.
Hadde de byttet den ut med en Focus kunne testen hatt et snev av troverdighet.

Hyperstress


Sitat fra: Trig8 på søndag 22. september 2013, klokken 17:57
Siden Golf'en er en testbil basert på forrige generasjon karosseri, samt at tekniske data ikke er endelige ennå, synes jeg det er merkelig å ta den med i en test som den atpåtil vinner på subjektive årsaker.
Hadde de byttet den ut med en Focus kunne testen hatt et snev av troverdighet.

Ja er litt pussig å ta med en prototype i en test. Nissan har sikkert en/flere prototyper som er et steg videre fra dagens Leaf. Uansett, tror Golfen blir bra! Blir nok en slik på oss :)
e-tron 50 2020
e-golf FL 2017
Tidligere VW e-Up! 2013, TMS85 2014, TMS85 2015

tomrh

Sitat fra: Trig8 på søndag 22. september 2013, klokken 17:57
Siden Golf'en er en testbil basert på forrige generasjon karosseri, samt at tekniske data ikke er endelige ennå, synes jeg det er merkelig å ta den med i en test som den atpåtil vinner på subjektive årsaker.
Hadde de byttet den ut med en Focus kunne testen hatt et snev av troverdighet.
Da er det ikke bare meg som synes testen stinker. Nissan har vært i markedet en stund og forbedret Leafen. Så kommer en av de store med en fersk  elbilmodell og vinner en "test" med en prototype.
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

TS

Sitat fra: tomrh på søndag 22. september 2013, klokken 18:58
Sitat fra: Trig8 på søndag 22. september 2013, klokken 17:57
Siden Golf'en er en testbil basert på forrige generasjon karosseri, samt at tekniske data ikke er endelige ennå, synes jeg det er merkelig å ta den med i en test som den atpåtil vinner på subjektive årsaker.
Hadde de byttet den ut med en Focus kunne testen hatt et snev av troverdighet.
Da er det ikke bare meg som synes testen stinker. Nissan har vært i markedet en stund og forbedret Leafen. Så kommer en av de store med en fersk  elbilmodell og vinner en "test" med en prototype.

Helt enig med dere. Egentlig burde vel også MB B klasse EV ( Powered by TM) vært med om det skulle vært noen mening å ha med Golfen der

rEVolusjonen startet 15. oktober 2013
Des 14 SOLGT med sorg:
Model S85 - Dolphin Grey (foliert) , sort skinn, 3.rad barneseter og Morbær tre (love it...)
Sikkerhetspakke, lyspakke, Techpakke, luft , p-sens, ..
VIN 186XX

Des 14: Bestilt 2015 model S85D - Juni 15: Solgt

Des 14: Kjører Leaf 2012 med moderat rekkeviddeangst
Konebil
Juli 2015:
Kjøpt ny 15`Outlander PHIEV Instyle+ som midlertidig bil til ny 2016 Tesla ankommer... 
(I en eller annen versjon..)

Oktober 2016: venter S90D med alt, håper på FaceLift ..

Sitering av TS sine poster utenfor elbilforum.no tillates ikke uten samtykk

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA