Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vinduspusser

Startet av Lynet, onsdag 05. desember 2007, klokken 09:11

« forrige - neste »

Lynet

Jeg har vært hos flere bilutstyrsbutikker og spurt på vinduspusser til Think, men de finner den ikke i sine lister!

Er det noen som vet hvilken pusser som passer 100% på Think, den jeg har for tiden (Biltema) er for rom, slik at jeg må bruke teip på akslingen.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

Laban

Jeg kjøpte en med litt kortere lengde på en bilutstyrsforretning. Den var også litt rom, men la inn en liten plastlapp klippet ut av en gammel yougurtboks (kan brettes flere ganger hvis ønskelig) og da sitter den.

Viskerarmen har jo et bra press mot ruten så lite problem med at den skal falle av under kjøring så lenge det ikke er for mye snø/is på ruten.

Ford skulle vel ha et par hundre kroner for en visker og da jeg kjøpte 2 stk for 50.- synes jeg det er å leve med at den ikke er original så lenge den gjør jobben sin ;D
Trondheim
Tesla X LR Mai 23
Hongqi Feb-22
Metro-Buddy 2010
Wisper 905se city (elsykkel)
Tesla X 90D Nov-16

Ex: Think - 2002 (kjøpt ny, solgt 2012)
Ex: BUDDY - 2006

PLUTO

Jeg kjøpte en ny på en butikk som heter Wolf motor i Kristiansand for en uke siden (bilutstyrsbutikk). Det var ingen problemer med å finne en som passet perfekt når jeg hadde med meg den gamle inn (Think står som du nevnte neppe på noen liste). prisen var litt over en hundrings.
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

sport´s th!nk

Mål lengda på viskeren, gå inn på Biltema. Den passer perfekt.
Kjetil
Kristiansand. Think 2000, Aktiv medlem i Agder elbilforening.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA