Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Eberspacher

Startet av ElDino, torsdag 02. februar 2012, klokken 09:58

« forrige - neste »

ElDino

Nå kom varmeren min på 17.905 inkl timer.

Må bare finne hvor skal tanklokket plasseres.
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

erik e

Grattis. Mye penger,men den beste løsningen.Varm luft i orginal dyser er jo selvfølgelig best. :)
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

gbzdoc

Bedre rekkevidde blir det også. :-)

Kommer godt med på vinteren...

moso

Hørtes ut som en komplisert montering - gir du et kort overblikk ElDino så vi kan finne ut av hvordan det virker?
Saxo - iMiev - Tesla - Tesla - Tesla

ElDino

Det viser seg at jeg har klart å koble av/på bryter feil. Koblet den som anbefalt for EasyStart T montering. Da funker den som en puls bryter og det er feil. Må nok gjøre det som anbefalt i I-Miev manualen.
Ellers funker den 110%  Fant ut at det er best å forvarme bil i ca 30 min. Da blir det fort 20 varmegrader inni 

Ellers har jeg scannet manualen : https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=10X3YJPaGzybNg28PBl2svWbb39O3K6dod2n3R93-_PiGT6sRLtBNGcQPPv3m&hl=en_US

Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

ElDino

Må i tillegg finne ut av hvor/hvordan skal jeg lage diesel påfyllingen. Lykte ikke det forslaget Mitsubishi kom med. Nå må jeg bøye med under bilen og pumpe diesel i tanken. Litt tungvint  ;D
Åneby - i-Miev powered by Eberspacher

mandresen

Slik ble tanklokket på min montert

Melhus (Trondheim)
Tesla Model S85D, MC Red, RN336744, levert 26.05.15
Nissan Leaf 2012 modell, White Pearl
Mitsubishi i-Miev 2011 modell, Titanium Grey m/eberspacher (SOLGT)

testO

#22
Hvor kjøpte du varmekitet?
Ser det er mulig å kjøpe varmekit på ebay, men da må diesel tanken skaffes utenom. Noen som vet om kun tanken lar seg skaffe?
Mitsubishi i-MiEV 2012 Ocean Blue - Solgt
Tesla model S
TOCN Signaturmedlem

bruisepristine

Jeg vurderer eber til min mjau og har fått tilbud hos MF lillestrøm på 28.500,-
Hva har dere andre betalt?
i-MiEV 2013
MG4 2023

foxy

tror det er en ok pris - husk å få med mobilstyring fremfor vanlig fjernbetjening!
I-miev 2011
Asker

erik e

OK pris ?  Ja, vi har alle våre lyster. ;) Jeg kjøper jo sykkeldeler for tusenvis av kroner,og de veier  ikke mye. ;)
Svart Mitsubishi i-Miev  2011. Blå I-MiEV 2019
2014 dci Solgt





Hvit MB 200 cdi 2009 sed.  Blå MB 250  2015
Blå Fiat Coupe 2.0 20v turbo 1997 u-reg.Solgt
Svart Renault Fuego 1981 veteran. Gitt bort
Alfa Romeo 156 2001
Greit med "Flåte" forsikring. (kone,sønn og datter)

highend

how about to use existing webasto from Berlingo Electrique? I have berlingo electrique for spare parts so I could use its Webasto to be installed in Peugeot iOn ? :) Any ideas?

foxy

Sitat fra: erik e på lørdag 05. januar 2013, klokken 17:24
OK pris ?  Ja, vi har alle våre lyster. ;) Jeg kjøper jo sykkeldeler for tusenvis av kroner,og de veier  ikke mye. ;)

Det var bare en kommentar relatert til om det var en konkurransedyktig pris vs andre verksteder.

Eber er dyrt ja, men om den er verd pengene må enhver avgjør for seg selv... Jeg angrer i alle fall ikke.
I-miev 2011
Asker

Fox81

Bringer denne tråden til live. Er det HELT likt å montere på alle tre bilene? Finner ikke artikkelnummeret hos Eber så skal ringe de i morgen.

Mr.Zero

Sitat fra: Fox81 på onsdag 09. oktober 2013, klokken 22:19
Bringer denne tråden til live. Er det HELT likt å montere på alle tre bilene? Finner ikke artikkelnummeret hos Eber så skal ringe de i morgen.

Slå på tråden til Ødegården Auto på Sofiemyr. De har montert Mitsubishi-settet både på Peugeot og Citroen.
Ski

Citroën C-Zero 2012, 63.000km - "motvillig" solgt - leveres 6/7-16
Honda Transalp 2001 - første batteriskift i 2012!
BMW i3 2017 Full Pakke Protonic blue
BMW i3 2021 Full Pakke Blue Ridge Mountain
www.rekkeviddeangst.com ..her blir det liv - trodde jeg, men så kom hurtigladerne...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA