Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Forvarming via app.

Startet av ARB, fredag 18. januar 2019, klokken 12:15

« forrige - neste »

ARB

Jeg har hatt bilen min 2 mnd nå. Hadde først en del krøll med app at ingenting virket. Nå kan jeg se lade status etc, men forbehandling har aldri virket. Onstar sier de jobber med saken, men ser ikke mye på forum etc.  Bare jeg som har problem?. Får opp "system feil. Prøv igjenn senere. Feil 708". Noen andre som har problem? Løsning? 
Jeg har Samsung S7. Har reinstallert app.  Virker heller ikke via nettet. Der kommer det opp: "Tjenesten støttes ikke av kjøretøyet". Keypass får jeg heller ikke til å virke...

Tgun

Hei

Hos meg virker det kun via KeyPass, ikke gjennom OnStar.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Camilla00

Hei.

Jeg har samme problem med min 2019 modell.
Fikk bilen for 1 mnd siden, men får ikke forbehandling til å fungere.
Ringte til Onstar, de sier de jobbet med problemet, og at jeg kunne forvente problemet fikset ila mars 2019.

Tellus

Forvarmet seneste i dag tidlig, men jeg har hatt bilen siden sommeren 2017.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA