Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bekreftelserunde #2 på sms

Startet av Cral, torsdag 17. januar 2019, klokken 13:19

« forrige - neste »

Cral

I dag fikk jeg (og flere andre) sms fra KIA Norge med frist til å svare 20.01.2019.

I denne smsen var det en link til en spørre undersøkelse der man måtte bekrefte navn og kontaktinfo, på neste side måtte man bekrefte at man ikke ville vente på hengerfeste eller app.

Det hele avsluttet med at fikk beskjed om at man ville bli kontakt for kontraktinngåelse innen 01.02.19
~Cral

Elbil historikk
2017 FL E-Golf
2015 Kia Soul 27kWt
2019 Kia eNiro
2019 Kia eNiro
2021 Polestar 2

Scrooge

Flott. Da er det bare å fortsatt holde på at en vil vente på hengerfeste og/eller app uten risiko for å falle ut av køen. Takk for oppdateringen :)

navyelsen

Jeg har tidligere huket av på "ønsker å vente på hengerfeste" på min side. Dette krysset er nå fjernet.
Men det var tydeligvis et dumt valg, for jeg er tydeligvis ekskludert fra dagens runde med SMS...
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

Tiger123

Fikk sms jeg også men det var med link til en infoside hvor det sto litt om når forskjellige båter ankom og hvor mange biler som va på de, ingen spørreundersøkelse, kun info.

Cral

Sitat fra: Tiger123 på fredag 18. januar 2019, klokken 06:20
Fikk sms jeg også men det var med link til en infoside hvor det sto litt om når forskjellige båter ankom og hvor mange biler som va på de, ingen spørreundersøkelse, kun info.

Fikk 2 smser, først den du nevner der på onsdag, og så i går kom den andre med svarfrist.
~Cral

Elbil historikk
2017 FL E-Golf
2015 Kia Soul 27kWt
2019 Kia eNiro
2019 Kia eNiro
2021 Polestar 2

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA