Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ingen klimainfo når man "ser" på radio

Startet av flashback, mandag 14. januar 2019, klokken 18:42

« forrige - neste »

flashback

Noen andre som irriterer seg over at man verken ser temperatur, viftehastighet eller blåsemodus når man har radioen på infotainmentsystemet? Det er mer enn nok plass til kunne vise dette.

Har man derimot på navigasjon/kart vises faktisk temperatur og viftehastighet, og her er det mye trangere om skjermplassen!

Hvordan velger folk å se status på klima uten å endre på noen av innstillingene?

Joltus

Det er et bilde som viser klima og audio ilag.

Eneste eg mener å huske da er at man ikke får med seg DAB feltet som viser artist etc.

Løve

Vet ikke. Har ikke hørt på radio siden FM forsvant og har aldri savnet radio nok til å lete den frem i bilen. Spotify fungerer og jeg tror jeg ser all den informasjonen da

mdeekay

Yes, there is such a screen. Open the menu and search for an entry which is called something like "Radio & Klima". Then it shows both. But unfortunately it doesn't stay in that screen if you stop and start the car and there are no buttons to toggle stations. But still, you'll see radio information and climate information at the same time.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA