Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

«Ladingen er stoppet av bilen» lenge før SoC 80%

Startet av toreanderson, søndag 13. januar 2019, klokken 11:41

« forrige - neste »

toreanderson

I dag lada eg min 2014 iOn ved GK-hurtigladaren ved Radisson Blu-hotellet på Gardermoen. Hadde rekna med at det skulle gå om lag ein halvtime før den stoppa på 80%, men appen meldte ifrå om at den var ferdiglada etter berre 11½ minutt. Når eg gjekk ut til bilen for å sjå såg eg at den hadde stoppa ved SoC 48%, og ladaren påsto at det var bilen som hadde bede om det (sjå vedlegg). Eg ville gjerne ha fått sitje i fred i den varme hotellresepsjonen heilt til den var fullada, men den gong ei.

Det er ikkje første gongen eg opplever dette. Andre som har opplevd tilsvarande? Nokon som veit kva det kan skuldast?

engolf

Inträffar det vid kallt eller varmt batteri? Och vad var utetemperaturen då?
Rent teoretiskt, om batteriet är driftsvarmt, och bilen startar ACn för att kyla ner det, men gastrycket i systemet är för lågt på grund av att det är kallt ute... Jag tror du måste läsa ut felkoderna som säkert finns lagrade i bilen för att vara helt säker.

toreanderson

#2
Det var kanskje -7°C på Gardermoen i dag. Hugsar ikkje korleis temperaturen var sist det skjedde (hurtigladar ikkje så veldig ofte, så det var nok ei stund sidan). Hadde køyrd frå Oslo til Gardermoen like før (ca. 50 km stort sett i 80-100 km/t), så batteriet var sikkert driftsvarmt.

engolf

Det var bara en teori (vet av erfarenhet att AC inte alltid har rätt tryck i minusgrader). Oavsett måste nog felkoderna läsas ut, annars blir det dyrt att bara byta delar.

Ellemann

Jeg har også opplevd å få den meldingen den ene gangen jeg har brukt akkurat den laderen ved Radisson Gardermoen. Har aldri opplevd det noe annet sted. Min lading begynte ved ca. 45% og stoppet et sted på 70-tallet. Jeg syntes det var litt merkelig.
iMiev 2012

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA