Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

"Endre Design" er borte

Startet av Elmaster, lørdag 12. januar 2019, klokken 17:14

« forrige - neste »

Elmaster

Fikk endelig endret farge ved å send mail. Men nå har jeg mistet tilgang til appen. Får ikke logget inn i appen nå. Noen andre som har mistet tilgang til appen? Altså de som har ikke tesla fra før.

Virelli

Sitat fra: Elmaster på torsdag 17. januar 2019, klokken 19:29
Fikk endelig endret farge ved å send mail. Men nå har jeg mistet tilgang til appen. Får ikke logget inn i appen nå. Noen andre som har mistet tilgang til appen? Altså de som har ikke tesla fra før.
Jeg har fortsatt tilgang.

HermanGatevold

Ja skjedde samme med meg. Men skulle visst ikke ha noe å si i forhold til levering ifølge Tesla. Ringte dem


Sent from my iPhone using Tapatalk

Elmaster

Sitat fra: HermanGatevold på torsdag 17. januar 2019, klokken 19:42
Ja skjedde samme med meg. Men skulle visst ikke ha noe å si i forhold til levering ifølge Tesla. Ringte dem


Sent from my iPhone using Tapatalk
nei. Men jeg tenkte mer med tanken på referral osv. Jeg hadde fått min egen referral også er det en venn som har brukt referrelen min også men nå plutselig så har jeg ikke referral heller da siden har ikke tilgang til det. Rare greier as...

dashMani

Does someone know how long the delivery will be delayed if I change from 19" to 18" now?

Handyman

Nå er en del av teksten på "My Tesla" på engelsk hos meg.
RTFM: https://www.tesla.com/ownersmanual (Manual for alle modeller)

Elmaster

Sitat fra: dashMani på fredag 18. januar 2019, klokken 12:08
Does someone know how long the delivery will be delayed if I change from 19" to 18" now?
I dont think it"ll have that much effect on the delivery. A couple of weeks to be the most. Since they haven't started assiginging vin yet. So I would recommend doing t right away since you might lose access go change it soon.

bno

Sitat fra: Handyman på fredag 18. januar 2019, klokken 12:15
Nå er en del av teksten på "My Tesla" på engelsk hos meg.

Registrerte det hos meg også...

Elmaster


Jarv!s

Her og, men det kan være at det enkelt og greit jobbes med sidene nå.
Model X 2018
Model 3 LR AWD - Solgt
BMW i3 94ah - Solgt

Virelli

Den siden var nede en stund før den var oppe igjen. Da var den tilbake på engelsk

Elmaster

VIN er ikke så langt unna bare så dere vet... ;)

Krizz


Dani3l

2022 Nio ES8 Signature Edition 6s
2019 Tesla Model X - 100D m/FSD
2019 Tesla Model 3 - LR AWD m/FSD

Elmaster


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA