Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Leaf E+ eller TM3?

Startet av trondhla, onsdag 09. januar 2019, klokken 10:33

« forrige - neste »

EV-FTW

Bilen min er ikke tilkoblet strøm nå, så tiden jeg oppga var uten tilkoblet strøm .

Jeg får også opp batteristatus på bilen. Men ja, vet at appen er litt ustabil, så jeg bruker oftere My Leaf appen heller.
Huyndai Ioniq 2019
Hyundai Ioniq 2020

Joltus

#76
Med og uten tilkoblet strøm har da ikke noe å si. Eneste det har å bety er hvor lenge den kan stå og varme.

Filmsnutt som ble etterlyst:
https://www.dropbox.com/s/kfliqynw85y1nlg/ScreenRecord_2019-01-11-21-35-31.mp4?dl=0

meitran

Sitat fra: hawK på fredag 11. januar 2019, klokken 21:01
Jeg har ikke tolket det som at noen mener det heller, hvert fall ikke det jeg mente. 30 sek innafor det..
Men appen er såpass dårlig at jeg nesten føler jeg har flaks når det fungerer da.

Men jeg vet at det er flere som har store utfordringer med appen.
Etter siste versjon får jeg f.eks ikke ladestatus (men får push når fulladet da).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prøv å logge ut av appen og logg inn igjen uten at du lagrer passordet. Fjern også valget med at du skal holde deg innlogget. Fungerte for meg.

hawK

Sitat fra: meitran på fredag 11. januar 2019, klokken 22:10
Sitat fra: hawK på fredag 11. januar 2019, klokken 21:01
Jeg har ikke tolket det som at noen mener det heller, hvert fall ikke det jeg mente. 30 sek innafor det..
Men appen er såpass dårlig at jeg nesten føler jeg har flaks når det fungerer da.

Men jeg vet at det er flere som har store utfordringer med appen.
Etter siste versjon får jeg f.eks ikke ladestatus (men får push når fulladet da).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prøv å logge ut av appen og logg inn igjen uten at du lagrer passordet. Fjern også valget med at du skal holde deg innlogget. Fungerte for meg.


Haha, dette fungerte faktisk, takk!!

Logget meg ut, fjernet innlogging og husk passord, lukket og åpnet appen - da logget den automatisk inn med oppdatert status.
Makes sense.


Sent from my iPhone using Tapatalk

hemi

Sitat fra: Joltus på fredag 11. januar 2019, klokken 21:34
Med og uten tilkoblet strøm har da ikke noe å si. Eneste det har å bety er hvor lenge den kan stå og varme.

Filmsnutt som ble etterlyst:
https://www.dropbox.com/s/kfliqynw85y1nlg/ScreenRecord_2019-01-11-21-35-31.mp4?dl=0

Ser ikke ut som nissan sin app.  Er jo den vi diskuterte, å bruke kall direkte, har fungert vesentlig oftere, dog ikke alltid.

meitran

Sitat fra: hawK på fredag 11. januar 2019, klokken 22:25
Sitat fra: meitran på fredag 11. januar 2019, klokken 22:10
Sitat fra: hawK på fredag 11. januar 2019, klokken 21:01
Jeg har ikke tolket det som at noen mener det heller, hvert fall ikke det jeg mente. 30 sek innafor det..
Men appen er såpass dårlig at jeg nesten føler jeg har flaks når det fungerer da.

Men jeg vet at det er flere som har store utfordringer med appen.
Etter siste versjon får jeg f.eks ikke ladestatus (men får push når fulladet da).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prøv å logge ut av appen og logg inn igjen uten at du lagrer passordet. Fjern også valget med at du skal holde deg innlogget. Fungerte for meg.


Haha, dette fungerte faktisk, takk!!

Logget meg ut, fjernet innlogging og husk passord, lukket og åpnet appen - da logget den automatisk inn med oppdatert status.
Makes sense.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Så bra det fungerte. I ettertid kan du også lagre passordet igjen

Joltus

Sitat fra: hemi på fredag 11. januar 2019, klokken 22:34
Sitat fra: Joltus på fredag 11. januar 2019, klokken 21:34
Med og uten tilkoblet strøm har da ikke noe å si. Eneste det har å bety er hvor lenge den kan stå og varme.

Filmsnutt som ble etterlyst:
https://www.dropbox.com/s/kfliqynw85y1nlg/ScreenRecord_2019-01-11-21-35-31.mp4?dl=0

Ser ikke ut som nissan sin app.  Er jo den vi diskuterte, å bruke kall direkte, har fungert vesentlig oftere, dog ikke alltid.
Ja eg skreiv ikke noe om app?

Løve

Med mindre jeg får en pris på Max 330k for den nye, og en skikkelig bra innbyttepris på min gamle, så venter jeg på VW sitt 2020 slipp.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA