Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

BLuetooth faller ut - går rett på radio

Startet av Anders81, tirsdag 01. januar 2019, klokken 21:44

« forrige - neste »

Anders81

Kjøpte helt ny Kia i august '18. Vært fornøyd med det meste på bilen, bortsett fra Bluetooth tilkoplingen. Når jeg hører på musikk under kjøring og slår av bilen med Power knappen, så er alt ok. Når jeg derimot starter opp igjen, så kopler den rett på radioen og ikke direkte opp igjen via media og Bluetooth. Er dette et generelt problem på disse bilene ?
Kjører musikk via en Samsung S9+ og spotify


hanche

Jeg er kjent med det, ja. Det skyldes nok at det tar en viss tid fra du starter bilen til den kobler opp bluetooth. Det hjelper hvis du husker å skru av musikken (trykk inn volum-knappen) før du skrur av bilen. Vent så litt etter at du har startet bilen før du trykker på Media-knappen.
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA