Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Spylervæske varsling

Startet av toreml, lørdag 29. desember 2018, klokken 21:00

« forrige - neste »

toreml

Hei.
På vei hjem i dag - fikk jeg varsel om at spylevæske nivået var lavt.
Jeg holdt "meny" knappen inne - slik at meldingen ble fjernet og en gul trekant lyste øverst i displayet.
Men allikevel så kommer varselen tilbake ikke lenger etterpå.
Kjedelig når man har over to timer kjøring hjem - og ekstra spylervæske i garasjen.

Jeg har en 2018 modell - er det noen mulighet å få bilen til å forstå at jeg har sett meldingen og at den ikke trenger å minne meg på det inntil stopper / starter bilen på nytt?

Tore

RayBomb

Ja, dette ser ut som gjelder alle feilmeldinger. De kommer tilbake etter kort tid. Helt tullete.
Håper det finnes fix for dette..


Sent from my iPhone using Tapatalk
💫 Hyundai Ioniq 5 - Project 45
  - Elektrisk hengerfeste

💫 I-Pace S Edition X590 (19MY) - Solgt

Kim-

Finnes dessverre ingen fix for dette meg bekjent. Husker jeg telte 17 varslinger på 20 minutter. Løsningen er å toppe opp, eller forbruke slik at ikke sensoren ligger i grenseland.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA