Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Plassering av og organisering rundt ladestolper.

Startet av Vollis47, lørdag 22. desember 2018, klokken 16:35

« forrige - neste »

Vollis47

Sitat fra: jkirkebo på søndag 23. desember 2018, klokken 17:04
Sitat fra: Burger på søndag 23. desember 2018, klokken 13:23
Hurtiglading synes jeg gjør seg bedre i nærheten av kjøpesentre, butikker etc rundt byen. Jeg er skyldig i å sette bila på saktelading på kjøpesentre når det er godt om plass for å få opp bruksstatistikken :-)

Hadde nok vært bra om det fantes flere ladeplasser ved gode restauranter, men de fleste av disse ligger vel i bysentra. Men etterhvert som vi får flere elbilister vil det nok bli flere "skysstasjoner" med god restaurant. Nesten som de danske kroer.

Jeg foretrekker de hurtigladerne som er i nærheten av gode restauranter, slik som den på Gran. En hurtigladestopp for meg er typisk 45-80 minutter og da passer det perfekt med en bedre lunsj eller middag mens vi lader ;)
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

Øystein16

Sitat fra: Vollis47 på søndag 23. desember 2018, klokken 17:32
Sitat fra: jkirkebo på søndag 23. desember 2018, klokken 17:04
Sitat fra: Burger på søndag 23. desember 2018, klokken 13:23
Hurtiglading synes jeg gjør seg bedre i nærheten av kjøpesentre, butikker etc rundt byen. Jeg er skyldig i å sette bila på saktelading på kjøpesentre når det er godt om plass for å få opp bruksstatistikken :-)

Hadde nok vært bra om det fantes flere ladeplasser ved gode restauranter, men de fleste av disse ligger vel i bysentra. Men etterhvert som vi får flere elbilister vil det nok bli flere "skysstasjoner" med god restaurant. Nesten som de danske kroer.

Jeg foretrekker de hurtigladerne som er i nærheten av gode restauranter, slik som den på Gran. En hurtigladestopp for meg er typisk 45-80 minutter og da passer det perfekt med en bedre lunsj eller middag mens vi lader ;)

Me får best middag ved å ta toget til jernbanelokket...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA