Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla app 3.8.0 tilgjengelig nå

Startet av Motorwatt, lørdag 22. desember 2018, klokken 02:19

« forrige - neste »

Motorwatt

Forvaming etc. er nå klar for både IoS og Android!
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Øggen

You beat me.....
Funka fint og e meget bra forbedring.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Motorwatt

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

razeac

jeg hadde den i går kveld og er veldig sikkert den hadde opsjon å bestille time for service. men fikk jeg en feil melding når jeg prøvde. men nå er den borte...

TeslaModelX


Motorwatt

Sitat fra: razeac på lørdag 22. desember 2018, klokken 08:56
jeg hadde den i går kveld og er veldig sikkert den hadde opsjon å bestille time for service. men fikk jeg en feil melding når jeg prøvde. men nå er den borte...

Stemmer det. Den er faktisk borte.
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

jlan

Hva med bakrute og speil ? Jeg har et symbol oppe til høyre, men det er vel symbolet for frontrute defrost. Får ikke gjort noe med det.
2016-2019: TMX 90D AP1
2019-2021: TM3 LR AWD HF
2021-2021: TMY LR
2021-        : TM3 LR 82kWh HF

mthoring

Ser ut som den ikke husker instillingene. Når jeg skrur på forvarming står alle setevarmere og rattvarme på. Deaktiverer alle unntatt rattvarme og sjåførsetevarme. Skrur av og på forvarming, og alt står på igjen.

Andre som har fått de til å huske instillinger?
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

Motorwatt

#8
Kanskje det skal være sånn? Synes faktisk at det er mest logisk slik.

Edit:
Hmm. Ombestemt meg. Mthoring har et godt poeng.

Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

z4rd

Angående speil og bakrute, tror jeg dette går på samme funksjon som frontrute. Ikke fått testet nå, men den skrur dette på automatisk når det er kaldt ute. Vært bilde av dette på forumet tidligere, med automatisk bakrutevarming blant annet
2020 Tesla Model 3 LR
2017 Tesla Model X75D

Øggen

Om en ser nøye etter, så e det en lett rød "kant" rundt bakruta også. Og den blir varma.
Syns kanskje det e litt unødvendig å sette på varme i ALLE seta som default, men uansett ei forbedring å kunne styre det...
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

Klykken

Sitat fra: mthoring på lørdag 22. desember 2018, klokken 11:05
Ser ut som den ikke husker instillingene. Når jeg skrur på forvarming står alle setevarmere og rattvarme på. Deaktiverer alle unntatt rattvarme og sjåførsetevarme. Skrur av og på forvarming, og alt står på igjen.

Andre som har fått de til å huske instillinger?
Vent noen sekunder, så skiftes det til siste innstilling. Så ut som den gjorde det her iaffal.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

mthoring

Sitat fra: Klykken på lørdag 22. desember 2018, klokken 15:30
Vent noen sekunder, så skiftes det til siste innstilling. Så ut som den gjorde det her iaffal.

Testet på nytt nå. Ventet et par minutter, men samtlige seter framsto fortsatt som aktivert i appen. Men, når jeg klikker på et vilkårlig sete så ser det ut som den laster innstilligene fra sist. Spørsmålet er da om alt var på hele tiden?
S75D MCU2/HW3 - prod 27/8/17
Mii Electric - utlevert 08/20

zbk

Testa forvarming med ny app i dag. Satte på setevarme og rattvarme, men kunne ikke kjenne særlig varme i disse når jeg kom ut etter et kvarters tid.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

1000kwh

Sitat fra: zbk på lørdag 22. desember 2018, klokken 18:53
Testa forvarming med ny app i dag. Satte på setevarme og rattvarme, men kunne ikke kjenne særlig varme i disse når jeg kom ut etter et kvarters tid.
Blir ikke ratt og seter veldig varmt i starten og så reduseres effekten? Tar jo ikke 15 min å varme et sete

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA