Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny versjon av Nissan EV for iPhone

Startet av saksland, onsdag 19. desember 2018, klokken 10:07

« forrige - neste »

Roar Nicolaisen

Har Nissan dratt ut pluggen på de gamle serverne nå? Nå fungerer Nissan EV-appen bedre enn noen gang, mens My Leaf ikke fungerer lenger...

Joltus

Ja har også merket det. Savner myleaf..... Mye bedre app!

Joltus

Oppgraderte myleaf. Akkurat fått støtte for den nye api.
Der kom batteri status vannvittig kjapt!
Til å være leaf altså!

hawK

Får ikke frem batteristatus i min Nissan EV app etter siste oppgradering. Klimareguleringer fungerer alltid helt fint uansett om den er tilkoblet lader eller ei.

Fikk denne meldingen da jeg åpnet i dag
Du kan ikke vise dette vedlegget.

hawK

*Prøvde å redigere bort det gedigende bildet over, men elbilforumet er tydeligvis like stabilt som denne appen til Nissan...

Sele

Nissan velger og kjøre en oppdatering som krasjer det meste. Jeg lurer veldig på nivået til de som jobber med dette det er faktisk helt vanvittig utrolig at det er mulig.

Joltus

#21
Funker greit her nå.

Det eg ser de har gjort er at når eg åpner appen så henter den inn data fra når bilen ble stoppet sist.

Sånn som må. Kona drog på jobb i dag. Eg henter opp appen og med en gang eg kommer forbi innlogging så viser den data fra 07.01 i dag tidlig når hun var framme. Så surrer oppdateringen og etter en stund kommer data fra akkurat nå.

Det er jo igrunn ganske lurt. Eg trenger sjeldent å vite om den ene prosenten den kanskje har tapt mens den stod i ro

I tillegg må de ha gjort noe med serverene for myleaf er ganske rask nå!

Gikk nettopp. Logget inn, satte timer og fikk vite prosenten på under 30sekunder.

Det er mer enn akseptabelt for min del!

amstray

Noen som har forslag til noen grep man kan ta for å få appen til å vise batteristatus? Min gjør det fortsatt ikke, og vi er på juleferie der lading må gjøres et godt stykke fra huset. Ville hatt noen praktiske sider å vite når bilen er fulladet.
2024: VW ID4
2020: Tesla Modell 3 SR+ - solgt
2018: Nissan Leaf  40kw - solgt

Joltus

Myleaf hvis du har Android. Mulig den finnes til iPhone og.

My bedre app. Logger inn med samme bruker og passord.

Sele

Nissan appen er håpløs kommer ikke inn. Myleaf for iPhone funker.

Joltus


Dudi

Her står den bare og snurrer... Ingen ting skjer.

Joltus

Hadde litt trøbbel med en gang. Valgte logg ut oppe i hjørnet.

Etter en ny innlogging fra scratch har den fungert udmerket!

Men er litt snodig når man kommer inn. Da viser den siste prosent, og virker å være siste uten endring. Men update står og spinner uten å komme med ny.

Men går eg ut og inn igjen noen minutter etterpå er den oppdatert med nytt klokkeslett.

ThomasEL

Hos meg fungerer appen veldig greit nå, så lenge jeg husker å lukke appen mellom hver gang. Dvs, det er ikke nok å lukke ned appen, en må «dobbeltklikke» på HJEM-knappen og lukke applikasjonen.
Audi e-tron 55 AS (2022)
Skoda Citigo (2021)

Audi e-tron 50 (solgt)
Leaf N-Connecta 40kWt (solgt)
Leaf Acenta 24kWt (solgt)

Joltus


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA