Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny versjon av Nissan EV for iPhone

Startet av saksland, onsdag 19. desember 2018, klokken 10:07

« forrige - neste »

saksland

I går kveld fikk jeg opp en oppdatering av appen til Leaf. Stor var gleden når jeg leste beskrivelsen av den nye versjonen: "Vi har lyttet til tilbakemeldingen vi har fått, og gitt NissanConnect EV-appen et mer brukervennlig design og bedre ytelse"

Yess, endelig!

Startet appen og det første som møter meg er den velkjente "sender forespørsel VENNLIGST VENT".

Etter en stund kommer jeg inn i appen og ladeoversikten inneholder ingen data. Det ser ut som den holder på å laste inn data, men enda har det ikke kommet noe opp data.

App er virkelig ikke noe de satser på hos Nissan.




Joltus

Dem teksten stod når appen ble oppdatert 21 august også....

meitran

Sitat fra: saksland på onsdag 19. desember 2018, klokken 10:07
I går kveld fikk jeg opp en oppdatering av appen til Leaf. Stor var gleden når jeg leste beskrivelsen av den nye versjonen: "Vi har lyttet til tilbakemeldingen vi har fått, og gitt NissanConnect EV-appen et mer brukervennlig design og bedre ytelse"

Yess, endelig!

Startet appen og det første som møter meg er den velkjente "sender forespørsel VENNLIGST VENT".

Etter en stund kommer jeg inn i appen og ladeoversikten inneholder ingen data. Det ser ut som den holder på å laste inn data, men enda har det ikke kommet noe opp data.

App er virkelig ikke noe de satser på hos Nissan.

Har nøyaktig samme problem. Sendte mail til Nissan om at de bør slutte å holde kundene for narr. Kommer til å holde meg til uoffisielle apper heretter. Utviklere på gutterommet kan tydeligvis dette bedre enn Nissan. Komisk!

Joltus


Dudi

#4
Er 3.2.0 versjonen på den nyeste appen?


Joltus

#5
Min ble oppdatert nå.

Kan ikke brukes etter 21 desember, last ned den nye får eg opp.

Men den hentet nyeste prosent umiddelbart. Og det gikk faktisk ganske kjapt!

Edit:ikke kjapt nei. Men den viser forrige data umiddelbart når den åpner seg. Og ser ut som den automatisk nå finner neste. Har bare ikke kommet noe opp enda.....


Sylte

Får ikke startet Nissan EV men testet My Leaf og den fungerer mye bedre!  Har Samsung S8.

Roar Nicolaisen

Fikk også oppdatering (android) for noen dager siden og merket ingen positive endringer.. Før i dag, nå går det meste raskere. For første gang siden oktober kommer jeg meg inn mellom kl 07-09 og får satt på varme.
Jeg tror at Nissan har satt i drift noen nye servere i dag som kun den nye versjonen av app'en går mot.

corrosive

Sitat fra: saksland på onsdag 19. desember 2018, klokken 10:07
I går kveld fikk jeg opp en oppdatering av appen til Leaf. Stor var gleden når jeg leste beskrivelsen av den nye versjonen: "Vi har lyttet til tilbakemeldingen vi har fått, og gitt NissanConnect EV-appen et mer brukervennlig design og bedre ytelse"

Yess, endelig!

Startet appen og det første som møter meg er den velkjente "sender forespørsel VENNLIGST VENT".

Etter en stund kommer jeg inn i appen og ladeoversikten inneholder ingen data. Det ser ut som den holder på å laste inn data, men enda har det ikke kommet noe opp data.

App er virkelig ikke noe de satser på hos Nissan.
Jeg skjønner ikke at en apputvikler vil brukerne sine så vondt at dem velger å så synlig blotte ventetiden mot backend til brukerne i form av "sender forespørsel"-bildet. Dem kunne med fordel gjort dette i bakgrunnen og heller bare hatt den roterende pilen som en indikasjon på at "TTT" (ting tar tid) Hvem enn Nissan har hyrt til å utvikle appen demmes burde sparkes. Så burde dem i tillegg fått hjelp til å styrke backenden sin slik at ting ikke tryner hver eneste dag når folk skal til og fra jobb...

Joltus

Isj.... Får plutselig ikke logget inn på myleaf appen lengre. Håper ikke Nissan har sperret for dette.

Joltus

Hverfall ingenting som er kjapt med appen i dag!

Joggamann

Hva heter den nye appen? Får beskjed på min Nissan Connect ev app at denne ikke fungerer etter 21 Desember (altså idag). Finner ingen annen app i AppStore som skal erstatte den, i tillegg ble den jo oppdatert dor et par dager siden?

Dudi

Sitat fra: Joggamann på fredag 21. desember 2018, klokken 11:29
Hva heter den nye appen? Får beskjed på min Nissan Connect ev app at denne ikke fungerer etter 21 Desember (altså idag). Finner ingen annen app i AppStore som skal erstatte den, i tillegg ble den jo oppdatert dor et par dager siden?

+1

Kapzx

Nissan Leaf 2012

Dudi

#14
Jeg har akkurat den samme trege hastigheten som før 3.2.0.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA