Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vurderer å selge Model 3 reservasjon

Startet av Atgeir, mandag 17. desember 2018, klokken 14:48

« forrige - neste »

Atgeir

Hei,

Jeg har reservert en Tesla Model 3, med levering i februar\mars 2019 iflg. konfiguratoren når man setter opp LR, 4WD og Performance, dersom man bestiller før 1. januar. Jeg vurderer å selge plassen, dersom det er interesse for dette - jeg lodder stemningen her noen dager før jeg evt. bestiller bilen selv. Send gjerne en PM.  :)

jorgror

Tips: Alle som reserverer før nyttår får feb/mars i konfiguratoren.
2016 VW GTE
2019 Model 3 LR AWD FSD (HW3)

Arthur Morgan

Sitat fra: Atgeir på mandag 17. desember 2018, klokken 14:48
Hei,

Jeg har reservert en Tesla Model 3, med levering i februar\mars 2019 iflg. konfiguratoren når man setter opp LR, 4WD og Performance, dersom man bestiller før 1. januar. Jeg vurderer å selge plassen, dersom det er interesse for dette - jeg lodder stemningen her noen dager før jeg evt. bestiller bilen selv. Send gjerne en PM.  :)

Alle som vil uavhengig om dem har stått på resevarsjonlisten eller ei kan få bilen akkurat likt, ingen lenger ventetid selv om du aldri har stått med depositum hos Tesla siden den man kunne reserverere model 3 for første gang, alt en «ny kunde» som aldri har stått på noe venteliste er og gå inn og reservere og den vil da få bilen helt likt og helt samtidig. Så tråden din er helt poengsløs og ser ikke hvordan du skal tjene på det

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA